Ik heb deze medaille maar zonder verder informatie
Heeft iemand nog tips voor sites apps en dan de specifieke groepen of kent u iemand die misschien informatie voor me heeft (zou u die dan willen vragen) of heeft u zelf nog informatie of heeft u gewone tips van hoe ik moet zoeken wil het liefste uit eindelijk zijn hele levensloop te weten komen
Maar heeft u iets zet het dan alsjeblieft hier in of stuur een privé bericht
En natuurlijk ook gewoon wat is alles met misschien waarde (maar dat maakt me nu echt niks uit)
Ps dit zat er verder nog bij
Medaille
Verplaatst van Eenheden & Uitrusting naar Identificatie onbekende militaria op 11 sep 2019, 20:04 door Erik
Re: Medaille
Met gewoon de woorden op de medaille te googelen kom je al ver.
American Legion is een veteranenorganisatie en deze komt uit Aberdeen, Washington.
De ribbons zijn van : 'American Defense Service Medal' en 'Army of Occupation Medal'
Misschien ook in het vervolg foto's trekken op een neutrale achtergrond. Komt duidelijker over.
American Legion is een veteranenorganisatie en deze komt uit Aberdeen, Washington.
De ribbons zijn van : 'American Defense Service Medal' en 'Army of Occupation Medal'
Misschien ook in het vervolg foto's trekken op een neutrale achtergrond. Komt duidelijker over.
Laatst gewijzigd door davy op 11 sep 2019, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer

BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
-
- Lid
Ja sorry was onder tussen met huiswerk bezigErik schreef:![]()
We weten nu wel dat hij serieus met de Duitse taal bezig is!

-
- Lid
Zal ik de volgende keer doendavy schreef:Met gewoon de woorden op de medaille te googelen kom je al ver.
-
- Lid
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
De balkjes (woord is op zich niet fout, er wordt vaker gesproken over bâtons wat frans is en 'stokje' betekent) is vaak gepuzzel. Het zou al helpen als je wist welk land ze kwamen. Het rood-wit-blauwe streepje geeft natuurlijk al een hint!
Voor medailles bestaan heel uitgebreide websites!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
-
- Lid
Ze komen denk ik uit amerikaErik schreef:De balkjes (woord is op zich niet fout, er wordt vaker gesproken over bâtons wat frans is en 'stokje' betekent) is vaak gepuzzel. Het zou al helpen als je wist welk land ze kwamen. Het rood-wit-blauwe streepje geeft natuurlijk al een hint!
In mijn eerste reactie heb ik al geantwoord van welke medailles ze zijnJorn. schreef:Ze komen denk ik uit amerikaErik schreef:De balkjes (woord is op zich niet fout, er wordt vaker gesproken over bâtons wat frans is en 'stokje' betekent) is vaak gepuzzel. Het zou al helpen als je wist welk land ze kwamen. Het rood-wit-blauwe streepje geeft natuurlijk al een hint!

-
- Lid
Ja kloptdavy schreef:In mijn eerste reactie heb ik al geantwoord van welke medailles ze zijnJorn. schreef:Ze komen denk ik uit amerikaErik schreef:De balkjes (woord is op zich niet fout, er wordt vaker gesproken over bâtons wat frans is en 'stokje' betekent) is vaak gepuzzel. Het zou al helpen als je wist welk land ze kwamen. Het rood-wit-blauwe streepje geeft natuurlijk al een hint!