laat je Re-enact ment outfit zien
Moderator: Kugelblitz
- Dodo
- Lid
Re: laat je Re-enact ment outfit zien
Jullie zien dr allemaal wel heel schoon uit. Ga 's een put graven, dr in zitten en een paar dagen niet scheren. Verder nog wat blubber op je lijf en vooral op je kisten, dan ziet het er allemaal net iets echter uit.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
Je doet toch niet altijd een uitbeelding die plaatsvindt na een aantal dagen harde strijd oid???Dodo schreef:Jullie zien dr allemaal wel heel schoon uit. Ga 's een put graven, dr in zitten en een paar dagen niet scheren. Verder nog wat blubber op je lijf en vooral op je kisten, dan ziet het er allemaal net iets echter uit.
Hier, een willekeurige foto van de slag om arnhem in de beginfase:

Zien deze heren er "vies" uit? Nee toch?
Each year on September 17th they will be patrolling places in the dark with grimy, dirty faces, but grinning to each other, for it is theirs, all theirs - forever Arnhem.
Albert Blockwell, 7th King's Own Scottish Borderers
Albert Blockwell, 7th King's Own Scottish Borderers
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Mwa.. T gaatdemian326 schreef:Doe mij die maar ..![]()
Zo knap zijn ze toch niet trouwens..? Al is het voor Joey natuurlijk al een hele prestatie,
nu nog ervoor zorgen dat ze ook zijn kant opkijken

Fuck Hitler And The Rest, 35th The Best!
- Dodo
- Lid
Laat ik het zo dan maar zeggen: het lijkt erop dat jullie dan altijd de beginfase of kazernedagen uitbeelden.Joey-Pegasus schreef:Je doet toch niet altijd een uitbeelding die plaatsvindt na een aantal dagen harde strijd oid???Dodo schreef:Jullie zien dr allemaal wel heel schoon uit. Ga 's een put graven, dr in zitten en een paar dagen niet scheren. Verder nog wat blubber op je lijf en vooral op je kisten, dan ziet het er allemaal net iets echter uit.
En als je misschien wat CQB-technieken (CQB= Close Quarter Battle, technieken voor het nabijgevecht, dat houdt in van man-tot-man tot 300m..) zul je zien dat je na een half uurtje er wat anders uitziet. Met je pens in het zand, goed zweten en zand happen. Om eerlijk te zijn, tot nu lijken de foto's alleen op lui die een middag in een pak rondlopen. Aan jullie om het tegendeel te bewijzen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Er zijn ook mogelijkheden geweest om je te wassen! En als ik toch zie hoe die mensen van MARS zich uit hebben gesloofd op Santa Fe .. PETJE AF!! Ze zaten van boven tot onder, onder de modder! Zag er goed uit als je dat ziet... Klopt het toch niet echt wat je zegt!Dodo schreef:Laat ik het zo dan maar zeggen: het lijkt erop dat jullie dan altijd de beginfase of kazernedagen uitbeelden.Joey-Pegasus schreef:Je doet toch niet altijd een uitbeelding die plaatsvindt na een aantal dagen harde strijd oid???Dodo schreef:Jullie zien dr allemaal wel heel schoon uit. Ga 's een put graven, dr in zitten en een paar dagen niet scheren. Verder nog wat blubber op je lijf en vooral op je kisten, dan ziet het er allemaal net iets echter uit.
En als je misschien wat CQB-technieken (CQB= Close Quarter Battle, technieken voor het nabijgevecht, dat houdt in van man-tot-man tot 300m..) zul je zien dat je na een half uurtje er wat anders uitziet. Met je pens in het zand, goed zweten en zand happen. Om eerlijk te zijn, tot nu lijken de foto's alleen op lui die een middag in een pak rondlopen. Aan jullie om het tegendeel te bewijzen.
Ps. Als het doorgaat loop ik er over 2 jaar ook tussen

- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Oh.. sorry niet alleen de mensen van MARS maar ook LHGH en DW en de rest!
-
- Lid
Het was inderdaad fyn door de modder rollen op Santa Fé. Elk moment dat je weer een beetje droog was, en de modder er een beetje af was mocht je opnieuw terug in de baggerbak, leuke hobby hoor! Hieronder enkele foto's van ons: http://www.3kompanie.org 'Der Windhund

- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer
Mooie foto's
.. Ik vind foto's van dit soort dingen mooier dan filmpjes.. Filmpjes zijn meestal zo onduidelijk, en veel minder sfeervol.

-
- Lid
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Kijk, dat is wat ik bedoelde. Ziet er al beter uit op die foto's..
- Pvt. Mike
- Lid
- Contacteer:
Volgende keer zal ik ook wel voor zo'n foto's zorgen 

-
- Lid
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 47 keer
- Ontvangen: 90 keer
Mooie foto. Ik zou 'm toch liever in zwart/wit zien. Past wat beter bij de tijd denk ik zo.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
- Rick de G.
- Lid

Feindliche Flieger!

Met kleine Anton:

Nee, ik vind deze foto juist sterker in kleur.asjemenou schreef:Mooie foto. Ik zou 'm toch liever in zwart/wit zien. Past wat beter bij de tijd denk ik zo.
Laatst gewijzigd door Rick de G. op 15 sep 2008, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Grenadier Markus Schenk