Zo gaat het nu altijd!
"Thats a nice piece of kit, let me see!"
Foto : Wouter Schuddebeurs
Moderator: Kugelblitz
Als je Belgische soldaten anno 1940 als vijand nodig hebt, laat maar iets weten.woudric schreef:Jaaaa! En dan gaan we alleen nog maar mooie parades organiseren!![]()
Bovendien vind ik een m36 uniform toch veel mooier dan m40 en later...![]()
Jaja, früher .... da war rauchen noch gesund, und drempels nog kuilen...
Nou, als je kijkt naar de broek die schoenen en de helm. Ze zitten wat onder de modder en dat maakt de pose realistischer.Rick de G. schreef:Wat bedoel je met verouderd?
Haha, dat.Westwall schreef:Nou, als je kijkt naar de broek die schoenen en de helm. Ze zitten wat onder de modder en dat maakt de pose realistischer.Rick de G. schreef:Wat bedoel je met verouderd?![]()
mvg,
Moet je naar Beltringiknowdintoo schreef:Is er eigenlijk niemand hier op het forum die Gebirgsjäger re-enact? Daar zou ik dan ook wel 'ns foto's van willen zien.
Nee, nog niet.iknowdintoo schreef:Is er eigenlijk niemand hier op het forum die Gebirgsjäger re-enact? Daar zou ik dan ook wel 'ns foto's van willen zien.
Ik ben de knappe jongen in het midden met helm aan mijn uitrustingErik S. schreef:
The Lads ( including me with the Bren )
Zondag gemaakt na de mars(10 km) gedaan blij Kleve, Duitsland tesamen met een Ceremonie op groesbeek.