Meer info: http://www.levendegeschiedenis.com/
Moderator: Kugelblitz
Kan je dat maken zonder te graven?Mr_Flibble schreef:Ik ga weer als WO1 US 32nd Infantry "Les Terribles". Hopelijk dit jaar een fatsoenlijke loopgraaf.
Want levend begraven worden is een goede verouderingsmethode?Mar10e schreef:Ow, ik heb begrepen dat er niet gegraven mag worden... Ach, als er eentje gaat graven, dan ga ik dat ook doen. Mijn uniform is nog te nieuw.
Dat is een goed idee. Eens zien of ik er een slachtoffer voor kan vindenearlymb schreef:Want levend begraven worden is een goede verouderingsmethode?Mar10e schreef:Ow, ik heb begrepen dat er niet gegraven mag worden... Ach, als er eentje gaat graven, dan ga ik dat ook doen. Mijn uniform is nog te nieuw.
Grtn![]()
David
Weet je dat zeker? Ik kreeg namelijk via mijn vereniging te horen dat er NIET gegraven mag worden. Kan me ook wel iets van voorstellen trouwens, in een evenementenpark...Weet niet beter dat er gegraven mag worden.
Gewoon die spades in de grond rammen. Als je een loopgraaf hebt, heb je er één he.Erik schreef:Weet je dat zeker? Ik kreeg namelijk via mijn vereniging te horen dat er NIET gegraven mag worden. Kan me ook wel iets van voorstellen trouwens, in een evenementenpark...Weet niet beter dat er gegraven mag worden.
De verenigingen die bij het LPLG horen:robinj schreef:Welke vereniging hoort bij lplg?