Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan iemand mij vertellen hoe het uniform van de einzatsgruppe eruit zag ik begreep dat dit mensen waren uit de Waffen SS, SD en nog een onderdeel heeft iemand daar foto's o.i.d van wil een repro uniform maken had me oog laten vallen op deze
Wil hem dan aanpassen naar einzatsgruppe
Ik heb wel deze foto gevonden zodat ik weet dat het uniform type wel gebruikt werd door de einzatsgruppe
Alvast bedankt ben benieuwd naar de reactie en foto's/plaatjes
Man schlägt jemanden mit der Faust und nicht mit gespreizten Fingern.Heinz Guderian (June 17, 1888 – May 14, 1954)
NEE !!! ik wil wel een uniform maken die ze droegen ivm een collectie uit de kampen die ik wil gaan beginnen ..... nee ik ben zeker geen voorstander maar vind het wel reuze intressant heb nu een orginele joden ster en ben bezig met andere "kamp " spullen dus vandaar ...
Man schlägt jemanden mit der Faust und nicht mit gespreizten Fingern.Heinz Guderian (June 17, 1888 – May 14, 1954)
Walgelijk en schandalig... "Onze" mooie NVA/DDR-uniformen met troep versieren naar dit soort rotzooi... (Is geen kritiek op u, Stafford, maar op de verkoper !) Jammer dat het zo goedkoop is, dus...
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Mogelijke aankopen op het forum zetten is ook zeker geen slecht idee als je KZL wil gaan verzamelen
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik dacht dat je dat al doorhad ^^ Maar goed, dan maar mooi wat geld bespaard zo.
Dit is inderdaad de slechtste manier van uniformen reproduceren, en deze manier van doen (het slopen, molesteren en volnaaien van prachtige NVA-uniformen) is slecht voor mijn verzamelrichting De verkoper kan een bezoekje van de Stasi verwachten :O
Je zou 'm voor de gein eens om een foto van boven de binnenzak moeten vragen, geheid staat daar 'NVA m48 1905 N' of iets dergelijks
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Nee jan klaasen ik had het echt niet door zat al wat foto's uit de oorlog te kijken waarop duitse millitairen staan met uniform die er dan aardig op leken maar goed gered...... Mijn idee was om dan een repro uniform te kopen en dan alle insignes e.d orgineel te kopen erop/aan e.d
Ik zou hem hier kopen : http://www.hasenbosmilitaria.marktplaza.nl