Military Collectibles 4 U (MC4U)

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door S1991 »

Zal bij deze gasten nooit meer iets bestellen...

Allereerst wacht je 3 weken op je item en tussen tijd ook nog contact gehad met hun. Of ja contact, dat kun je niet eens contact noemen. Mails verstuurd welke nauwelijks tot niet beantwoordt werden. Meermaals gevraagd om het bedrag terug te betalen en geen reactie.
Bel ik vandaag is het item op eens toch verstuurd geworden, nu ik dit schrijf blijkt het bestelde item ook nog eens de verkeerde maat te hebben.

Helaas wist ik niet dat het pakket van hun was anders was deze al direct weer retour gegaan..

Hun zullen mij ABSOLUUT niet meer terug zien, zeer waardeloos bedrijf in mijn ogen..

Nog meer mensen hier die slechte ervaringen hebben met deze gasten?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door Kugelblitz »

Heb ook slechte ervaringen met dit bedrijf. Duurt erg lang voordat dingen worden verstuurd, nauwelijks reactie op mail en meestal ook geen fatsoenlijke antwoorden. Als je bijvoorbeeld 5 vragen stelt mag je blij zijn als je op een ervan antwoord krijgt (als is dat iets wat ik wel vaker bij mensen meemaak).

Zou het ook niet aanraden als je een alternatief kunt vinden.

Groet, Kugel!
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
davy
Lid
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jan 2005, 23:02
Locatie: België
Ontvangen: 2 keer

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door davy »

Idem voor mij, NOOIT meer.
viewtopic.php?f=14&t=33859&hilit=mc4u
patrick99
Lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 jan 2011, 08:58
Locatie: Hulst

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door patrick99 »

Jullie hebben het gezegd, geld ook voor mij.
Die gast kan beter stoppen.
Volgens mij staat hij ook altijd op Wings & Wheels in Ursel.
Gebruikersavatar
senders221
Lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 09 jul 2014, 16:04
Locatie: Noord-Brabant

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door senders221 »

Same here. Verschillende keren wat vragen gestuurd over (originele) zaken welke hij op voorraad had. Nooit antwoord op gehad en dus ook niets besteld. Echt waardeloos
Geïnteresseerd in Duitse militaria gerelateerd aan 's-Hertogenbosch en omgeving
712.Infanterie Divison (GR.732 & G.R 745 & Füs. Batl. 712 & Art. Regiment 1712)
59.Infanterie Division (GR.1034 & GR.1035 & GR.1036)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door S1991 »

Herkenbaar dus... Slechte zaak dit zal er echt nooit meer wat bestellen is een en al dramatisch!
De jas die ik toegestuurd kreeg was ook nog een slechte replica. Had specifiek om een bepaald merk gevraagd welke hij had en zou opsturen, klopte dus niks van.
Nu afwachten hoe snel ze mijn geld terug gaan geven... Anders moet ik maar eens langs gaan kijken bij dat zooitje ongeregeld.

Staat ook altijd in Ciney en je ziet die gasten allemaal rond lopen. Had afgelopen editie een stand op Ciney en hadden interesse iets evenals voor die prijs. Zouden even gaan overleggen en zo terug komen. Nooit meer gezien..

Nogmaals bespaar je de moeite en VERMIJD Frank de Witte van Military Collectibles 4 U!!

Je mag blijkbaar nog niet eens negatieve feedback bij hun achter laten.. Terwijl je dit juist ook zou moeten accepteren als bedrijf zijnde..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jules95
Lid
Berichten: 351
Lid geworden op: 02 apr 2013, 10:54
Locatie: midden Limburg

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door Jules95 »

Persoonlijk vind ik de service van mc4u wel goed. Had een helm decal besteld, op de site stond dat de helm met decal in de oven moest. Had ik gedaan was de kleur heel erg veranderd. Na een mailtje kreeg ik reactie dat ik gratis een nieuwe uit kon kiezen. Binnen een paar dagen had ik hem in huis.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door S1991 »

25 September en nog altijd geen geld terug... Waardeloos bedrijf dus! Morgen maar weer eens bellen kijken wat die gozers zeggen..
Dit is echt geen manier van zaken doen..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
kevin15
Lid
Berichten: 297
Lid geworden op: 26 jul 2011, 17:37

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door kevin15 »

Misschien een bezoekje brengen?
weet niet of je in de buurt woont.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door S1991 »

Helaas niet.. Gisteren tot 5 keer toe gebeld in de middag..
Geen ENKELE reactie... Schandalig hoe hun omgaan met klanten... Zal hun dit ook nog eens kenbaar gaan maken in Ciney waar ze altijd staan..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door Kevinbes »

ik had nog nooit zon goede site gezien
woensdag besteld vrijdag in huis!!
Always be happy!! :)
wunnik
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2016, 21:38

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door wunnik »

Ook ik ben er ingestonken bij meneer Frank Witte.
Van een besteld artikel werd simpelweg een andere maat gestuurd ( meneer had wel alle maat labeltjes en stikkertjes eruit geknipt )
Na herhaaldelijke verzoeken per e-mail om dit op te lossen gaf meneer niet thuis, het is gewoon een ordinaire "dozenschuiver" die mensen zoals u en ik oplicht.
Wees gewaarschuwd voordat u bij hem iets gaat bestellen, ik kies er persoonlijk nog liever voor om via Ebay of andere verkopers iets meer te betalen voor 'n product maar dan wel de zekerheid heb dat ik bij evt. problemen geholpen wordt.
Wat helemaal lachwekkend is dat er op zijn site vermeld staat dat "ze zich van andere collega verkopers onderscheiden door hun hoge service" ..... daar valt mij niets meer bij in.
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door Kevinbes »

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Frank

Groeten Kevin
Laatst gewijzigd door Kevinbes op 13 jan 2016, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Always be happy!! :)
dutchcollector
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2016, 11:18

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door dutchcollector »

Hallo allemaal,
Naar aanleiding van de reactie van Jack Wunnik neem ik hier ook weer eens een kijkje. Ik ben Frank Witte van MC4U. Overigens werken wij met 3 mensen bij MC4U, maar ik doe het email contact en MC4U / Military Collectibles 4U is van mij.

Het is vervelend dat Jack en sommige andere mensen ontevreden zijn. Het is soms net of ik dat leuk vind, gezien de zeer persoonlijke en zeer agressieve reacties, maar dat is absoluut niet zo. Ik trek het me persoonlijk aan.

Als we niet snel genoeg emailen dan kan je altijd even bellen. Binnen de vermelde tijden zijn we prima bereikbaar. Dan zijn vervelende kwesties soms veel sneller en zonder onnodige ergernis op te lossen.

Als een artikel niet bevalt dan kan het artikel altijd binnen 14 dagen teruggestuurd worden. Op onze website staat onder de rubriek “veelgestelde vragen” en dan onder “ruilen” het retourformulier.

In het geval van Jack kan hij de replica kepi terugsturen en dan krijgt hij direct een kleinere maat. Een maat kan verkeerd uitvallen, maar als het echt een verkeerd artikel is dan vergoeden wij ook de verzendkosten.

Ik had jack inderdaad nog niet gemaild en daarvoor mijn excuses. Zijn order was alleen pas afgelopen vrijdag
8-1-16 besteld en ook direct 8-1 verzonden en maandag 11-1 (eergisteren) afgeleverd. Ik heb Jack vandaag meerdere keren gebeld, maar de lijn werd iedere keer verbroken. Het ruilen is nog steeds mogelijk uiteraard. Jack heeft in 2015 al 2 keer eerder bij ons zonder problemen besteld en daardoor begrijp ik alleen niet dat hij doet alsof we nu ineens oplichters zijn. Hij kent ons immers en destijds is er wel gewoon snel gereageerd.

Voor verdere vragen of openstaande klachten kunnen mensen altijd bellen of emailen. Het nummer staat op onze website. Het is altijd aan te raden om bij geen gehoor per email, of bij klachten en vragen ons eerst te bellen en dan kunnen we direct een oplossing zoeken of uw vragen beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,
Frank
MC4U
Military Collectibles 4U
janevenepoel
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2016, 14:03

Re: Military Collectibles 4 U (MC4U)

Bericht door janevenepoel »

hallo,

ik ben ook slachtoffer geworden van mc4u
ik had ooit al eens een bestelling bij hun gedaan daar was ik tevreden over juiste gereedschap en op tijd aangekomen
enkele maanden later besloot ik nog eens iets te bestellen omdat ik er toen tevreden over was
dacht ik hun te vertrouwen ik vroeg advies via mail over een uniform daar heb ik geen antwoord op gehad
ik heb het dan maar op eigen intuitie besteld omdat ik dit dringend wou hebben voor dit te kunnen dragen op carnaval
het bedrag gaat hem om zo een 400 euro ik had begin januari besteld ik heb een mail ontvangen dat mijn betaling aangekomen
was maar tot op vandaag niets meer van hen gehoord al enkele keren proberen te bellen ik geraak er niet binnen
toen ik jullie reacties zag begon mijn hoop weg te zakken ik denk dat ik mijn 400 euro kwijt zal zijn
en inderdaad op zijn site alleen maar goeie commentaren iets negatiefs laat hij niet toe
Plaats reactie