Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ParB schreef:iemand die me wat meer kan vertellen over de 2 grote hulzen (links op de foto)?
Er staat alleen 1916 op.
Ik zou er ook de maten bij vermelden: lengte, breedte van de onderkant (of omtrek van de onderzijde huls) en breedte (omtrek) van de hulsmond, bovenaan. Nu wordt het een beetje gokken.
Zien er trouwens uit als flinke knapen! Fijn poetsen!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
zijn die te koop , ik ben op zoek naar grote hulzen 60 cm en meer , moest iemand zulke verkopen laat maar iets weten
ik ben beginnend verzamelaar en zie zulke graag
Rankei, Ik begrijp je interesse maar dit topic is een jaar oud, meld je aan voor ons marktplaats gedeelte en plaats bij gezocht of bazaar een advertentie
beste bas ww2 dat heb ik al een heel tijdje gedaan , maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen , kan dus niets plaatsen bij ,, gevraagd ,, op de marktplaats pagina . vandaar dat ik het noodgedwongen hier moest doen .
Geduld, dan komt dat vanzelf, wij hebben onze verzameling ook niet een week,maand of jaar opgebouwd.
Ga naar beurzen,vlooienmarkten en hou je ogen open en opeens staat hij daar voor een mooie prijs