Ik heb een vraag over de EOD omdat ik laatst met een vriend 3 3inch granaten had gevonden langs een wandelpad en waarvan eentje zelfs de vin uitstak en omdat deze zo dichtbij het pad lagen en zo ondiep vraag ik mij af of de EOD ook dan de plek afzoekt of er nog meer kan liggen
Gr, WO2NLLzoeker
Vraag over de EOD
- WO2NLLzoeker
- Lid
- Gegeven: 5 keer
- Ontvangen: 4 keer
-
- Lid
Re: Vraag over de EOD
Ik denk niet dat ze het hele pad gaan afzoeken met een detector oid. Wat had je zelf in gedachte dan?
- WO2NLLzoeker
- Lid
Ik dacht zo van dat ze mischien nog in het gat waar ze lagen verder zoeken omdat dit een dump was en mischien nog in een straal van 10 meter nog meer zou kunnen begraven zijnMemyselfandI schreef:Ik denk niet dat ze het hele pad gaan afzoeken met een detector oid. Wat had je zelf in gedachte dan?
Ik had zelf voor de zekerheid met mijn pinpointer gekeken en na wat zand weg graven kwamen 2 andere granaten ook nog tevoorschijn (kwam dus nog goed uit dat ik dat had gedaan)

-
- Lid
Naar mijn ervaringen zij ze nooit echt super nauwkeurig, op een paar patronen oid zijn ze niet zo nauw en willen ze nog wel eens iets vergeten...
- WO2NLLzoeker
- Lid
O ik had verwacht dat ze dat toch wel zouden doen... maar bedankt voor je reactie!

- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 50 keer
De EODD beschikt over vrijwel alle bekende kaarten en informatie aangaande dumpputten e.d. Ze zijn aan de hand van een melding al snel in staat in te schatten of het hier om een incident-vondst gaat of om het aangraven van een dumpput.
Hoe vaak sta jij er bij te kijken als de EODD z'n werk doet? Laten ze jou dan bij de vondst komen?MemyselfandI schreef:Naar mijn ervaringen zij ze nooit echt super nauwkeurig, op een paar patronen oid zijn ze niet zo nauw en willen ze nog wel eens iets vergeten...
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
-
- Lid
- WO2NLLzoeker
- Lid