Vondsten/bom
-
- Lid
Vondsten/bom
Hoi mijn naam is kay en dit is me eerste onderwerp ik doe al een paar jaar zoeken met de metaal detector
Maar er zijn altijd dingen die ik vind waar ik geen idee van heb wat het is daarom heb ik me aangemeld voor deze forum.
Paar dagen terug heb ik deze bom gevonden ik denk dat het een bom is. zoon 60 cm lang 20 cm breed gok ik
Ben er verder van af gebleven en gemeld. In de buurt vond ik ook wat anderen dingen zie foto's en daar zou ik ook graag willen weten wat het is.
Ook nog paar kogels en 50cal scherfen.
Mocht iemand het weten zou ik het graag willen weten alvast bedankt gr kay
Maar er zijn altijd dingen die ik vind waar ik geen idee van heb wat het is daarom heb ik me aangemeld voor deze forum.
Paar dagen terug heb ik deze bom gevonden ik denk dat het een bom is. zoon 60 cm lang 20 cm breed gok ik
Ben er verder van af gebleven en gemeld. In de buurt vond ik ook wat anderen dingen zie foto's en daar zou ik ook graag willen weten wat het is.
Ook nog paar kogels en 50cal scherfen.
Mocht iemand het weten zou ik het graag willen weten alvast bedankt gr kay
Laatst gewijzigd door Kay.g op 29 dec 2018, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Re: Vondsten/bom
Bedankt voor je reactie lijkt er inderdaad op dan zou de rest daar ook van kunnen zijnammo schreef:Is geen bom maar een 3\" 60Lb S.A.P. rocket , British, WW2
-
- Lid
-
- Lid
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
Leuk man, dat zoeken! En als je dan een explosief gevonden hebt, mooi uitgraven en blootleggen!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
En dan vooral blindgangers.Erik schreef:Leuk man, dat zoeken! En als je dan een explosief gevonden hebt, mooi uitgraven en blootleggen!
Nemo Me Impune Lacessit
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
Ja joh! Gaaf toch? Waarom wachten tot 31 dec met vuurwerk?
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
Niks wachten dit kan het hele jaar door.Erik schreef:Ja joh! Gaaf toch? Waarom wachten tot 31 dec met vuurwerk?
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Laat ze gewoon liggenErik schreef:Leuk man, dat zoeken! En als je dan een explosief gevonden hebt, mooi uitgraven en blootleggen!