Goedemorgen
heeft iemand beetje info over de huls? Uit omgeving Arnhem.
Granaathuls
-
- Lid
- WO2NLLzoeker
- Lid
- Gegeven: 5 keer
- Ontvangen: 4 keer
-
- Lid
- WO2NLLzoeker
- Lid
- Gegeven: 5 keer
- Ontvangen: 4 keer
Re: Granaathulzen Slag om Arnhem
Brits, fabrikant weet ik nietHerman Sligman schreef:Oké. Maar: Duits? Geallieerd? Febrikant??

Re: Granaathulzen Slag om Arnhem
Huls is niet Brits maar Australisch .WO2NLLzoeker schreef:Brits, fabrikant weet ik nietHerman Sligman schreef:Oké. Maar: Duits? Geallieerd? Febrikant??
MC = Ammunition Factory Finsbury – Finsbury, South Australia.
Nemo Me Impune Lacessit
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 77 keer
- Ontvangen: 48 keer
Granaathuls
Herman, handiger om een eigen topic aan te maken, het gaat hier om iemand anders zijn spul.
Wat betreft de vraag van topicstarter, jou verhaal is zeer interessant. Het probleem echter voor de koper, is dat het verhaal uit tweede hand komt, en als verhaal zijnde wordt het zo steeds minder, als je begrijpt wat ik bedoel. Tenslotte kan eenieder een verhaal omtrent vondsten maken. Alleen voor jouw een zekerheid en familiewaarde, na verkoop als waarde verhaal nul helaas. De hulzen aan sich vertegenwoordigen wel een waarde, dat is aan de koper/verkoper uiteraard.
Wat betreft de vraag van topicstarter, jou verhaal is zeer interessant. Het probleem echter voor de koper, is dat het verhaal uit tweede hand komt, en als verhaal zijnde wordt het zo steeds minder, als je begrijpt wat ik bedoel. Tenslotte kan eenieder een verhaal omtrent vondsten maken. Alleen voor jouw een zekerheid en familiewaarde, na verkoop als waarde verhaal nul helaas. De hulzen aan sich vertegenwoordigen wel een waarde, dat is aan de koper/verkoper uiteraard.
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 50 keer
Re: Granaathuls
Zoals je ziet heb ik het onderwerp al gesplitst. Og gespleten, zoo men wenschtpatrickh schreef:Herman, handiger om een eigen topic aan te maken, het gaat hier om iemand anders zijn spul.

Maar inderdaad: nieuw onderwerp, nieuw aanmaken! Alleen de koekoek legt z'n ei in andermans nest!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."
-
- Lid