weg topic
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 38 keer
- Ontvangen: 80 keer
Re: weg topic/munitie identificatie
Ammo,
Dat klopt. Het betreffende topic stond dubbel op het forum geplaatst. Om deze reden wilde ik één van deze topics verwijderen. Blijkbaar is hierbij iets niet goed gegaan want nu blijkt dat beide topics verdwenen zijn.
Mijn excuses voor dit ongemak. Ik kan nog wel een schermafbeelding van het topic plaatsen.
Dat klopt. Het betreffende topic stond dubbel op het forum geplaatst. Om deze reden wilde ik één van deze topics verwijderen. Blijkbaar is hierbij iets niet goed gegaan want nu blijkt dat beide topics verdwenen zijn.

Mijn excuses voor dit ongemak. Ik kan nog wel een schermafbeelding van het topic plaatsen.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
Re: weg topic
Ik had dit topic verplaatst waarbij ik in het oorspronkelijke forumonderdeel een schaduwtopic had laten staan (zo moest de TS zich niet afvragen waar zijn topic gebleven was). Stond dus niet dubbel, vandaar dat alles verdween toen je dat verwijderde.
Sorry als ik wat verwarring heb gecreëerd.

Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
- Haplo
- Lid
Re: weg topic
Nu de hele handel hier toch staat,
Ik heb Eveson Brothers Worcester England staan voor EB.
Welke van deze 2 is het?
Ik heb Eveson Brothers Worcester England staan voor EB.
Welke van deze 2 is het?
Mvg/Best regards, Sipke