Welke munitie is dit? Periode/ makelij/ ..
-
- Lid
- Gegeven: 2 keer
Welke munitie is dit? Periode/ makelij/ ..
Hoi. Dit vonden de kinderen vandaag in de beek. Uitleg gegeven over het gevaar. Stuk aan de kant gelegd en morgen bel ik politie die dan DOVO kan verwittigen. Maar ik zou graag weten wat het precies is? Alvast bedankt!
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 59 keer
- Ontvangen: 104 keer
Re: Welke munitie is dit? Periode/ makelij/ ..
Lastig om vast te stellen wat de diameter is van dit stuk munitie. Het lijkt mij een flinke jongen of geeft de foto een vertekend beeld.
Ik ben geen expert maar het lijkt mij sowieso beter om niet te gaan slepen met munitie. Zie; viewtopic.php?f=74&t=40398 .
Misschien helpt het voor de munitie experts op dit forum als je vermeld waar dit stuk munitie is gevonden.
Ik ben geen expert maar het lijkt mij sowieso beter om niet te gaan slepen met munitie. Zie; viewtopic.php?f=74&t=40398 .
Misschien helpt het voor de munitie experts op dit forum als je vermeld waar dit stuk munitie is gevonden.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
-
- Lid
Gevonden te geluwe. Ongeveer 4 cm doorsnee.
Kinderen kwamen er mee thuis. Uitgelegd dat dit gevaarlijkbis, stuk in beslag genomen en veilig gelegd. Ik verwittig straks de politie. Mocht iemand weten wat het precies is zou dat fijn zijn. Getjs
Kinderen kwamen er mee thuis. Uitgelegd dat dit gevaarlijkbis, stuk in beslag genomen en veilig gelegd. Ik verwittig straks de politie. Mocht iemand weten wat het precies is zou dat fijn zijn. Getjs
-
- Lid
3,7 cm FLAK Anschuss Granate.Duits WO2.
Nemo Me Impune Lacessit