Bodum vonst
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 52 keer
Re: Bodum vonst
Je had 'm al even keurig rechtop gezet voor de foto. Ik denk dat jij 'm niet gevaarlijk vindt...
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Wat je uit Erik zijn bericht zou kunnen opmaken is dat ie misschien toch wel gevaarlijk is..
Fijn voor deze antwoorden maar weet ook iemand wat het is het gaat zo wie niet mee naar huis.
We hebben hem netjes afgedekt gemarkeerd en aan de politie doorgegeven.Ammo bedankt voor de reactie van mijn vraag wat is het.Gr, Frank.
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 52 keer
Vrijwel iedereen is in staat een granaat te herkennen, met name van dit type.
Granaten die heel zijn, daar is iets mee aan de hand. Die dingen zijn bedoeld om te exploderen, een gevonden granaat is niet ge-explodeerd en je kunt er veiligheidshalve van uitgaan dat dat alsnog zou kunnen gebeuren.
Dus: ja. Erg gevaarlijk.
Granaten die heel zijn, daar is iets mee aan de hand. Die dingen zijn bedoeld om te exploderen, een gevonden granaat is niet ge-explodeerd en je kunt er veiligheidshalve van uitgaan dat dat alsnog zou kunnen gebeuren.
Dus: ja. Erg gevaarlijk.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
Dat je met zoeken een afgeschoten granaat vind dat kan, maar snap niet dat je een projectiel in deze staat met gelopen geleidebanden helemaal uitgraaft en oppakt...
De vraag mbt determinatie snap ik ook niet. een opmerkelijk vergelijk met dit topic:
viewtopic.php?f=74&t=44248&p=534124#p534124
De vraag mbt determinatie snap ik ook niet. een opmerkelijk vergelijk met dit topic:
viewtopic.php?f=74&t=44248&p=534124#p534124
Their name liveth for evermore
Goedenavond, Utmi. Als je dan goed leest over het eerdere topic waar over je nu schrijft lees dan het bericht van Ammo maar eens.
dus ik snap jouw reactie niet helemaal.Was alleen vergeten dat ik deze vraag over de 17 ponder tracer al eerder had gesteld maar ja ik ben ook maar een mens.
dus ik snap jouw reactie niet helemaal.Was alleen vergeten dat ik deze vraag over de 17 ponder tracer al eerder had gesteld maar ja ik ben ook maar een mens.