Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dit kwam uit een van die kleinere puntjes zetten, iemand zei tegen mij dat dat lichtspoormunitie is, die kleintjes, dus is dit kruit? geen zin om met scherpe kogelpunten in mn huis te gaan zitten. en kan er ook nog kruit zitten in die lange punten?
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.
$hifty schreef:gaat niet, photobucket upload m toch in 1 maat.
Stuur de foto's maar door dan zet ik ze wel wat kleiner.. Is toch niet moeilijk via photobucket..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
De eerste is volgens mij nog steeds de 8x50R van franse makelij. Kijk eens onderop de kogel. Daar staat mogelijk ook nog wat in geslagen.
De andere is slecht te zien vanwege de rotzooi die eraan gekoekt is. Het poeder lijkt me gewoon roest.
hmmm misschien is het dan toch inderdaad geconsficeerde munitie van de fransen... maar wat was dan het bijbehorende geweer?, ik neem aan dat deze niet in een kar 98 pastten?
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.
$hifty schreef:hmmm misschien is het dan toch inderdaad geconsficeerde munitie van de fransen... maar wat was dan het bijbehorende geweer?, ik neem aan dat deze niet in een kar 98 pastten?