Meer nie, afmeting klopt.
De britten hadden in WOII geen blauwe HE projectielen.racefiets schreef:Ik zet mijn geld op 20mm Hispano Suiza. Kan de ontsteker er trouwens af? Volgens mij is blauw bij engelse oorlogs aanmaak HE-T Misschien dat ammo er nog wat meer over heeft.
Ja , heb ik .racefiets schreef:Ik zit in mijn hoofd met een kleuren tabel die ik eens op internet tegen ben gekomen. Maar Ammo, ik geloof je gelijk. Vliegtuig gebeuren is toch meer jou ding. Heb je toevallig iets waar de Engelse 20mm types en kleuren op staan?
Bedankt voor je antwoord, ik heb ff snel opgezochtammo schreef:23 = Lotnr
Rowen schreef:Bedankt voor je antwoord, ik heb ff snel opgezochtammo schreef:23 = Lotnr
23 -Hans Römer, Fabrik für Heeresausrüstung, Neu-Ulm, Donau (bml) : (P 38 Holster : 1942 - 44)
-Friedrich Schäfer, Leder-u. Lederwarenfabrik, Bleichstr. 24-26, Ulm/Donau, Baden-Württemberg (lhl)
Dus ik kan aannemen dat het een Duitse munitie is...
Ik zie dat ik mijn vraag anders had moeten stellen.....ammo schreef: Ja , heb ik .
Ja staat op de lijst, als je hem niet kunt vinden , hoor ik het wel.racefiets schreef:Ik zie dat ik mijn vraag anders had moeten stellen.....ammo schreef: Ja , heb ik .Is het er toevallig ook eentje die in de lijst op de NVBMB site staat?