Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Is het mogelijk dat Duitse troepen een van die tanks (lijkt me niet...?) of een 45mm AT Gun hebben meegenomen vanuit het oosten naar zeeland?
Lijkt me een verdomd lange rijs met zo'n ding op sleeptouw, maar de verkoper was er zeker van dat ze op de sloedam (smalle verbinding tussen zuid-beveland en Noor-Brabant) gevonden zijn...
Iemand info?
ps: wat is de waarde (ong.) van de 4 hulzen samen?
Alvast bedankt
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Jan Klaassen schreef:Is het mogelijk dat Duitse troepen een van die tanks (lijkt me niet...?) of een 45mm AT Gun hebben meegenomen vanuit het oosten naar zeeland?
Lijkt me een verdomd lange rijs met zo'n ding op sleeptouw, maar de verkoper was er zeker van dat ze op de sloedam (smalle verbinding tussen zuid-beveland en Noor-Brabant) gevonden zijn...
Iemand info?
ps: wat is de waarde (ong.) van de 4 hulzen samen?
Alvast bedankt
Ja dat is mogelijk.Kan heel goed dat de hulzen daar gevonden zijn.
Waarde ongever 30 euro samen.
Ik was vandaag op een rommelmarktje, niet veel soeps maar wel een handje K98 hulsjes meegenomen, dar zaten ook deze 2 jongens tussen. Is het wat? (ik weet het, het slaghoedje is nog in tact bij de ene).
doorsnee bodem: 16 mm
lengte: 50mm
doorsnee bovenzijde: 11mm
maar ik heb een probleem
ik heb net heel veel hulzen gekocht
maar de grootste is 90mm in doorsnee ik weet niet wat dat vooreen huls is hij komt uit 44
er staat op: 90x602-dm3
los-mm1--1
44
ik weet niet wat het is weten julie het?
alvast bedankt
i like pig's. cats look down on us. dogs look up to us. pig's treat us as equels. winston c
justin c schreef:dat staafje in de huls is de ontsteker
maar ik heb een probleem
ik heb net heel veel hulzen gekocht
maar de grootste is 90mm in doorsnee ik weet niet wat dat vooreen huls is hij komt uit 44
er staat op: 90x602-dm3
los-mm1--1
44
ik weet niet wat het is weten julie het?
alvast bedankt
justin c schreef:maar er staat 1944 op dus kan niet naaorlogs zijn
Ja de huls is naoorlogs DM =Deutches model en dat is altijd naoorlogs, en 1944 zal er wel later in geslagen , dit doet men wel vaker,om meer geld te vangen.