racefiets schreef:Mooi sier bordertje in dat bos....

Erg geloofwaardig dat ze nog in het bos liggen. Ipv te zeggen: Ok ik heb een stomme fout gemaakt en ze meegenomen, nee een lulsmoes dat ze er nog liggen. Ook mooi schoon uit de grond gekomen.
racefiets schreef:Mooi sier bordertje in dat bos....
Ongeveer 6cm breedte en ongeveer 10cm hoogte.ammo schreef:Wat is de lengte en de doorsnede, van de potten?
Niks van aantrekken Lowice!Lowice schreef:En ik had er geen idee van dat er hier zo fel op gereageerd zou worden , laatstaan, welkom hier....
Ik snap Lowice en Jou,racefiets schreef:Hopelijk wel iets van aan trekken en zeker ervan leren. Ik vermoed dat het in dit geval rookpotten zijn uit een artillerie granaat. Maar voor hetzelfde geld waren het S-mine geweest.
Hoe bedoel je dit?779 schreef:WTF?Erik schreef:Niks van aantrekken Lowice!
Ik had geen idee , het konden mijns inziens ook batterijen geweest zijn , wist ik veel.Daarnaast de dude wist dat het bommen waren, anders was het toch niet in dit topic gezet??
Lees alle reacties nu eens rustig door. Er worden alleen wat sarcastische opmerkingen gemaakt over dat bordertje in het bos, maar niemand komt met een deugdelijk advies. Er wordt alleen geschreeuwd. Nergens geadviseerd.Dutchordnance schreef:Je kunt er fel op reageren waardoor de persoon misschien wat boos wordt of je zegt het heel netjes maar de boodschap komt niet aan.
Dus 779, de BMW-regel, die door politie en het leger wordt gehanteerd, is een achterlijk advies? Jij weet het beter?779 schreef:Dat er op dit forum achterlijke adviezen gegeven worden...