[quote="ammo"][quote="crashsiteslimburg"][quote="racefiets"]Wat ik je kan bevestigen is dat je geluk hebt gehad dat je dit nog met alle 10 je vingers kan typen. Dat je nog kan lezen wat je in hebt lopen typen.
Je bent Heel erg stom bezig om munitie waarvan je duidelijk niet weet wat het is mee naar huis te nemen. 7 jaar thuis te drogen laten liggen en van je tafel laten vallen.
Hetgene wat je gekristaliseerd kruit noemt is geen kruit maar springstof. Genoeg om dood van te gaan als deze dicht bij je in de buurt af gaat. Om deze springstof te ontsteken zit er inderdaad een kleine aanvuurlading in die veel gevoeliger is voor schokken, statische elektriciteit, wrijving en ga zo nog maar even door.
Je schriijft dat je je serieus in munitie wil gaan verdiepen. Ik heb een kleine tip voor je. Ga je er eerst in verdiepen voordat je dit soort stommiteiten uit haalt. 2 cm granaatjes hebben sinds de oorlog nog een heleboel slachtoffers gemaakt. En je hebt geluk dat je er niet eentje van bent.
Je mag me geloven of niet maar zelfs als munitieverzamelaar met 20 jaar ervaring wil ik ver van deze granaatjes blijven.[/quote]
laat staan de zelfvernietigers die nog wel eens in deze jongens zitten!
je kijkt zo op de springstof op de fotos!!
hmm....dit is idd vragen om problemen.
brrr....

[/quote]
waar zitten zelfvernietigers in, niet in deze projectielen.
En je kijkt niet op de springstof , maar op een brandstichtende lading.[/quote]
mijn quote ging over de ractie van racefiets op die 20mm cq 2cm projectielen!
Greetz, CSL