Wat voor knoop is dit?
- Max G
- Lid
Wat voor knoop is dit?
Weet iemand wat voor knoop dit is? Gevonden in wss eem duits dumpputje. Afmetingen: 1.3 x 1.3cm
Max
Max
- WO2NLLzoeker
- Lid
- Gegeven: 5 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Max G
- Lid
Re: Wat voor knoop is dit?
Thanks!!! Lijkt er inderdaad erg veel opWO2NLLzoeker schreef:Lijkt op een britse battledress knoop
- Max G
- Lid
Kan inderdaad ook lijkt allebij erg op elkaarMemyselfandI schreef:Ik denk van een Zelthbahn

- WO2NLLzoeker
- Lid
- Gegeven: 5 keer
- Ontvangen: 4 keer
Die hebben toch 3 gaatjes?MemyselfandI schreef:Ik denk van een Zelthbahn

Ik denk dat er geen markeringen op te zien zijn.
Bij nader inzin: WO2NLLzoeker heeft gelijk. Een zelthbahn knoopje heeft 3 gaatjes, een british battle dress heeft er 4.
Battledress: Zeltbahn :
Bij nader inzin: WO2NLLzoeker heeft gelijk. Een zelthbahn knoopje heeft 3 gaatjes, een british battle dress heeft er 4.
Battledress: Zeltbahn :
Klopt, je bent mij net voor!WO2NLLzoeker schreef:Die hebben toch 3 gaatjes?MemyselfandI schreef:Ik denk van een Zelthbahn

- Max G
- Lid
De zelthbahn heeft idd vooral knoopjes met 3 gaatjes alleen ook een paar met 4
- Wo2zoeker
- Lid
heb je op de plek veel duitse spullen gevonden? want er zijn idd ook duitse knoopjes met 4 gaten. heb een dump gevonden met 50 van die knoopjes.
- Max G
- Lid
Zekers! Een mp40 magazijn 7.92mm hulzen en 9mm en duits voedselrantsoen. Maar ook een canadees tandpasta tubetjeWo2zoeker schreef:heb je op de plek veel duitse spullen gevonden? want er zijn idd ook duitse knoopjes met 4 gaten. heb een dump gevonden met 50 van die knoopjes.

- Wo2zoeker
- Lid
oh oke. als het ergens bij de atlantikwall is dan kan het t allebei zijn want de Canadezen bevrijdde noordholland enzo.Max G schreef:Zekers! Een mp40 magazijn 7.92mm hulzen en 9mm en duits voedselrantsoen. Maar ook een canadees tandpasta tubetjeWo2zoeker schreef:heb je op de plek veel duitse spullen gevonden? want er zijn idd ook duitse knoopjes met 4 gaten. heb een dump gevonden met 50 van die knoopjes.