Hoi ik heb laatst dit gevonden in het bos en het lijkt op een tracklink maar ik weet het niet zeker zou iems mij kunnen helpen met het identificeren alvast bedankt.
Tank track???
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 49 keer
Re: Tank track???
Heb je een 'profielfoto'? Van de zijkant?
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
- Jarno.G
- Lid
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 49 keer
Hoe zou jij dit stuk metaal aan een dergelijk stuk metaal willen 'linken'?
Normaalgesproken gebeurt dat 1) door een pen te steken door corresponderende bussen (linkpen) zodat ze scharnierend aan elkaar zitten of 2) door connectors aan de buitenzijde van de schakels te zetten zodat die als een soort 'vuistjes' de schakels bijeen houden.
Bij dit stuk metaal zie ik niet 1-2-3 hoe ik dat aan een volgend stuk zou moeten linken...
Normaalgesproken gebeurt dat 1) door een pen te steken door corresponderende bussen (linkpen) zodat ze scharnierend aan elkaar zitten of 2) door connectors aan de buitenzijde van de schakels te zetten zodat die als een soort 'vuistjes' de schakels bijeen houden.
Bij dit stuk metaal zie ik niet 1-2-3 hoe ik dat aan een volgend stuk zou moeten linken...
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
Het zou een "rupsbandverbreder" kunnen zijn die aangebracht werden voor winterse omstandigheden. Welk type of welk land geen idee maar je zou dit zelf eens via google kunnen proberen,...
In Engelse taal een extender. Aan de uiteinde van een track bevestigd om een bredere rupsband te krijgen voor sneeuw en modderige omstandigheden.Jack31916 schreef:Het zou een "rupsbandverbreder" kunnen zijn die aangebracht werden voor winterse omstandigheden. Welk type of welk land geen idee maar je zou dit zelf eens via google kunnen proberen,...
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944