Bijzondere vondst!

Het identificeren van gevonden of opgegraven voorwerpen
Gebruikersavatar
Ratlook
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 19 apr 2020, 11:32

Re: Bijzondere vondst!

Bericht door Ratlook »

---
Zorg dat je hem ergens "kwijt raakt "!!

De politie leest hier alles mee, daar kan ik over meepraten :roll: :mrgreen:

---
MvdB3
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 aug 2020, 18:24

Re: Bijzondere vondst!

Bericht door MvdB3 »

Erik schreef: 17 aug 2020, 19:58
MvdB3 schreef: 17 aug 2020, 18:37 Wat je eventueel zou kunnen doen is om een gat in de loop te boren, of als je m nog uit elkaar kan halen de slagpin korter slijpen, maar das iets wat je zelf moet kijken wat je doet en waar ik niet verantwoordelijk voor ben. Ik weet niet of t werkt want ik heb geen verstand van t onklaar maken van wapens. Mvrg
Nee, dat is wat betrokkene eventueel NIET kan doen!
Afgezien hij in overtreding is (heeft een vuurwapen voorhanden) mag hij niet aan wapens knutselen. Ook daarvoor hebben we duidelijke wetgeving en de wetgever heeft het prutsen aan wapens toevertrouwd aan mensen die daarvoor de papieren hebben. Als je geen verstand hebt van het onklaar maken van wapens moet je dit soort raad dus niet geven.
De goede raad is al gegeven: breng de politie op de hoogte en maak een afspraak dat je dat ding inlevert.
Oh sorry, ik ben nieuw op dit forum en nog jong, ik weet dat mensen weleens gaten in lopen boren om het te deactiveren. Het beste is inderdaad om het vuurwapen aan te geven bij de politie, wat bij elk vuurwapen gedaan zou moeten worden. Sorry in ieder geval, mvrg
Ik ben nieuw hier, en jong, dus sorry als ik soms dingen zeg die niet helemaal kloppen, ik weet nog niet veel maar ik doe mn best _/-\o_
Plaats reactie