Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb laatst in een bos een aparte staaf gevonden met wat lijkt een hitteschild eromheen. In het bos was gevochten tussen de duitsers en nederlanders, dus waarschijnlijk duits of nederlands. Hopelijk kan iemand helpen
Groeten kaj
Bijlagen
Laatst gewijzigd door LHeesakkers op 04 mei 2021, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt voor je reactie. ik snap wat je bedoeld, maar daar lijkt hij mij veel te lang voor. Hij lijkt wat kleiner op de foto, ben bang dat dat het niet kan zijn. Toch bedankt
Nee in de aanvoer wals zitten geen beitels dat is weer apart vandikte bank heeft meerdere rollen jaren zelf mee gewerkt dat wat jij suggereert is de beitelas
Ja dat zou het goed kumnen zijn inderdaad, ik werk er bijna elke dag mee en het lijkt er wel op inderdaad. Wel raar dat zoiets midden in het bos ligt haha
Zou natuurlijk ook op machines kunnen zitten die in de bossen gebuikt worden om takken of dergelijke aan te voeren ook nog mogelijk dat zal wel een soort het zelfde principe hebben als bij de vandikte bank