Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
aha, dat zou best een kunnen! Waar heb je de jouwe gevonden, ook omg Groesbeek? Heb er ook meerdere, en ze lagen vlak bij die staafachtige voorwerpen. Dacht dat dat misschien accu's waren ofzo?
Ja die van mij zijn daar ook gevonden (woon er in de buurt, dus zoek er heel vaak:-))
Die koolstaafjes zijn zo te zien ook van accu's, als je geluk hebt vind je ook weleens batterijen met tekt er nog op, bv waar nog US army op staat.
Zoek je vaak in Groesbeek?
ben nu een x of 5 geweest en kom nog wel eea tegen. Heb nu weer een nieuw gedeelte gevonden dus ga daar weer verder, missch morgen!
Al mooie vondsten gedaan daar?
Weet je waar die koolstofstaafjes voor dienden, alleen als accu?
Ja daar waren volgens mij die dikke voor,deze zijn denk ik voor accu's van wagens/gliders of mischien van radio apparatuur.
Als je, ironmarc nog van plan bent morgen richting groesbeek te gaan heb ik wel zin om mee ta gaan, kunnen we mischien ergens afspreken.Ik hoor het wel,
nee ik ga dit weekend niet, ben afgelopen woensdag nog geweest, zal binnekort wat foto's plaatsen van wat ik ben tegengekomen...
Ik pb je wel ff als ik weer plannen heb om daar heen te gaan, lijkt em leuk om eens samen te zoeken.
Vandaag dit buisje gevonden van aluminium.. is geheel hol van binnen en in de 'gleuf' zit een soort pinnetje.. vond het tussen de .303 patronen. wie weet wat het is?
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...