Bodemvondsten identificatie-topic
- Tim Y.
- Lid
Ik kan het altijd nog ophalen als het inderdaad iets in interressants blijkt te zijn, niet veel mensen nemen een enorm zwaar, verroest, stuk ijzer mee dat ergens in de struiken ligt.
Ik dacht ook al eens aan een luik van een tank, maar het is wel op een berg, er zouden wel tanks omhoog kunnen rijden, maar leek me toch wel onwaarschijnlijk. Het is niet echt te herkennen of het van een tank is, zo'n 50m. verder lagen nog resten van een duitse luchtaanvals bunker, zo altijd nog hiervan kunnen zijn.
Als het inderdaad zeker is dat het een interessant stuk is, zal ik wel even teruggaan.
Ik dacht ook al eens aan een luik van een tank, maar het is wel op een berg, er zouden wel tanks omhoog kunnen rijden, maar leek me toch wel onwaarschijnlijk. Het is niet echt te herkennen of het van een tank is, zo'n 50m. verder lagen nog resten van een duitse luchtaanvals bunker, zo altijd nog hiervan kunnen zijn.
Als het inderdaad zeker is dat het een interessant stuk is, zal ik wel even teruggaan.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
A man is not dead, until he is forgotten.
of het is er op een of andere vage manier vanaf gevallen... en als ik me niet vergis kunnen tanks aan de onderzijde rechthoekige/viekante luiken hebben, aan de onderzijde is immers weinig temaken met gevechten...
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
wie kan mij vertellen welk wapen dit is....
Hij heeft naar mijn mening wel een erg kleine hendeltje.
http://remkot.byethost13.com/wapen/wapen.htm
Alvast bedankt
Hij heeft naar mijn mening wel een erg kleine hendeltje.
http://remkot.byethost13.com/wapen/wapen.htm
Alvast bedankt
-
- Lid
-
- Lid
- rutger
- Lid
Volgens mij heb je gelijk pionier. De bodemvondst lijkt inderdaad heel veel op een Mannlicher M.95(en is ook nog gebruikt door het Nederlandse leger).
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela