als jullie iets herkennen mag je het gerust zeggen

grtjs
Jef
Is gewoon een Britse entrenching tool. Gebruikt tijdens 1e en 2e wereldoorlog.sniper snoop schreef:Het schopje doet me denken aan het schopje dat mijn vriend gevonden heeft in zijn tuin.........wei. Het werd tijdens de Eerste Wereldoorlog gebruikt door de Tunneliers. Ik weet niks over Duitsers, maar britten gebruikten ze wel. Werden ze gebruikt tijdens de Tweede Wereldoorlog? Geen idee....
http://fortuinhoek.wimme.net/node/57
Kan best zijn, ik weet enkel dat ze wel werden gebruikt door de Tunneliers. Maar van algemeen gebruik wist ik niet.rutger schreef:Is gewoon een Britse entrenching tool. Gebruikt tijdens 1e en 2e wereldoorlog.sniper snoop schreef:Het schopje doet me denken aan het schopje dat mijn vriend gevonden heeft in zijn tuin.........wei. Het werd tijdens de Eerste Wereldoorlog gebruikt door de Tunneliers. Ik weet niks over Duitsers, maar britten gebruikten ze wel. Werden ze gebruikt tijdens de Tweede Wereldoorlog? Geen idee....
http://fortuinhoek.wimme.net/node/57
Of gewoon roestgaatjessniper snoop schreef:Ik heb net zelf wat foto's door gezocht die op mijn HDD staat. Ik vond een gelijkaardige terug. De Amerikaanse AN/M14. Echter staat op de onderkant "Grenade.Hand" en centraal bevinden er geen gaten. Die gaten zullen wel een handvat, die ontbreekt, voorstellen.
Dat zal idd wel kunnen ja, omdat die ook in een grote schuttersput lag.n2 schreef:Lijken me de restanten van een kachel.
Inderdaad. Nu niet echt iets om blij van te worden.Telemark schreef:Nee daar zit niet echt wat hoopvols in zeg maar.
Hey, ben je in Bulgarije?Rowen schreef:Dat zal idd wel kunnen ja, omdat die ook in een grote schuttersput lag.n2 schreef:Lijken me de restanten van een kachel.
Ik zit niet in Bulgarije, die zijn gewoon in Nederland gevonden.n2 schreef:Hey, ben je in Bulgarije?
Daar staan nog een hoop leuke Duitse tanks, die na wo2 als verdediging hebben gediend. En ook veel T34's en de koepels ervan.
Veel succes daar in ieder geval!