Ziet er wel erg netjes uit zo, ga je de mdf platen nog zwart lakken?
Groet, Kugel!

Dat doe ik ook zo. Een verduisteringsrolgordijn. Ik ken verzamelaars die hun ramen hebben afgeplakt met UV-werend folie. Dan kun je de rolgordijnen openlaten. Is een betere optie, maar ja..iets voor later denk ik.strapping schreef:Dankje!
Ik heb normaal altijd de rolgordijnen dicht
Maar als ik wat foto's maak doe ik ze even open
Gr Henk
Of UV-werend glas in je vitrines. Dat soort glas wordt ook vaak in schilderij lijsten gebruikt om zo te voorkomen dat het schilderij/item in de lijst verkleurd. Mijn orginele duitse kaarten zitten ook achter dat soort glas.Jacco1 schreef: Dat doe ik ook zo. Een verduisteringsrolgordijn. Ik ken verzamelaars die hun ramen hebben afgeplakt met UV-werend folie. Dan kun je de rolgordijnen openlaten. Is een betere optie, maar ja..iets voor later denk ik.
Leuke medaille, maar als we even ons Duits ophalen:Kriegsverdienstkreuz 2. Klasse mit Schwerter
ohjee zal het meteen wijzigenComrade schreef:Leuke medaille, maar als we even ons Duits ophalen:Kriegsverdienstkreuz 2. Klasse mit Schwerter
Klasse mit Schwerter, mit is 3de groep en natuurlijk meervoud en dan zou er altijd een -n achter het meewerkend voorwerp komen, dus mit Schwertern, net als op het document.
Mijn Duits docent zegt dat je pas dingen snapt als je het kan uit kan leggenNiks tegen jou.
Leuk dat er een Arbeitsbuch bij zit.
Zo is dat!Comrade schreef:Leuke medaille, maar als we even ons Duits ophalen:Kriegsverdienstkreuz 2. Klasse mit Schwerter
Klasse mit Schwerter, mit is 3de groep en natuurlijk meervoud en dan zou er altijd een -n achter het meewerkend voorwerp komen, dus mit Schwertern, net als op het document.
Mijn Duits docent zegt dat je pas dingen snapt als je het kan uit kan leggenNiks tegen jou.
Leuk dat er een Arbeitsbuch bij zit.