Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zeer mooi stukje heb er zelf al meerdere in de collectie
Niet zeker dat het een Deumer is ja ze staan zeker in de catalogus maar er is nog een andere maker die precies hetzelfde design had. Ik kan helaas (nog) niet zeggen wie.
wvd schreef:Zeer mooi stukje heb er zelf al meerdere in de collectie
Niet zeker dat het een Deumer is ja ze staan zeker in de catalogus maar er is nog een andere maker die precies hetzelfde design had. Ik kan helaas (nog) niet zeggen wie.
Bedankt Wim.
Ik had er voor de zekerheid ook maar bij vermeld dat het hoogstwaarschijnlijk om een Deumer gaat. Dan kom ik er tenminste nog mee weg . Toch benieuwd wie die andere maker eventueel kan zijn.
groet,
Om mijzelf te dwingen meer geld te verdienen, besloot ik meer uit te geven.
Een goede vriend en mede verzamelaar is bezig met een boek. Dat kan nog een paar jaar duren maar mede daarom kan ik niks zeggen.
Mocht het toch voor die tijd ontdekt worden is het niet anders helaas.
na een jaar niks meer geplaatst te hebben (de laatste tijd meer met Nederlands voor 1940 bezig geweest ) is hier dan eindelijk weer een schrale update.
Nahkampfspange in bronze. Hersteller ArbeitsGemeinschaft Metall und Kunststoff uit Gablonz.
Inmiddels alweer even in mijn bezit maar ik wilde jullie deze niet onthouden.
Bijlagen
Om mijzelf te dwingen meer geld te verdienen, besloot ik meer uit te geven.