Aanwinsten Jasper j
- Jasper J
- Lid
Aanwinsten Jasper j
Vandaag 2 aanwinsten een luftwaffe officiersjas en een heer lederen officiersjas.
De luftwaffe officiersjas is zeldzaam dit is het regenmodel gemaakt van een soort rubber met stof er om heen de jas heeft een prachtige snit en een zeer mooi label met de tekst: Verkaufabteilung de Luftwaffe (LVA) Berlin een jas die je niet vaak ziet.
De luftwaffe officiersjas is zeldzaam dit is het regenmodel gemaakt van een soort rubber met stof er om heen de jas heeft een prachtige snit en een zeer mooi label met de tekst: Verkaufabteilung de Luftwaffe (LVA) Berlin een jas die je niet vaak ziet.
Aude Audenda
- Jasper J
- Lid
- Jasper J
- Lid
-
- Lid
Re: Aanwinsten Jasper j
Netjes mate!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Jasper J
- Lid
- bospieper
- Lid
- Jasper J
- Lid
- Jasper J
- Lid
Nieuwe mooie pelzmutze die ik pas binnnen heb mooie grote maat.
Aude Audenda
- panzerboy
- Lid
mooie aanwinst ik heb bijna dezelfde een paar weken geleden aangeschaft
gr ismo
gr ismo
- Jasper J
- Lid
Ook zon lekkere grote maar?panzerboy schreef:mooie aanwinst ik heb bijna dezelfde een paar weken geleden aangeschaft
gr ismo
Aude Audenda
- panzerboy
- Lid
- Jasper J
- Lid
Heb er een nieuw schuitje bij die ik geliijk op mijn officier gezet dit is het resultaat.
Aude Audenda
- Jasper J
- Lid
-
- Lid
Netjes hoor!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Net schuitje!
Heb je inmiddels al een idee wat je nu precies wilt neerzetten? De afgelopen maanden is de pop constant verandert, waardoor dat me niet geheel duidelijk is.
Als je niet per se een oostfront display wilt neerzetten zou ik dat stofbrilletje wegdoen, dat doet echt afbreuk aan de pop. Daarnaast zou ik de kraag van de mantel omlaag doen en een los (repro) kraagje kopen zodat het lijkt of er een jasje onder de mantel zit. Een echt jasje zou natuurlijk nog mooier zijn, maar een kraagje is een goede tijdelijke oplossing en kleedt het mooi af. Verder zou een brilletje (Dienst-Brille) niet misstaan, het is al een vrij kale pop met die leren jas en het schuitje en de weinige uitrusting. Een brilletje en misschien een paar officiershandschoenen achter de riem zouden hem net iets meer geven.
Groet, Kugel!
Heb je inmiddels al een idee wat je nu precies wilt neerzetten? De afgelopen maanden is de pop constant verandert, waardoor dat me niet geheel duidelijk is.
Als je niet per se een oostfront display wilt neerzetten zou ik dat stofbrilletje wegdoen, dat doet echt afbreuk aan de pop. Daarnaast zou ik de kraag van de mantel omlaag doen en een los (repro) kraagje kopen zodat het lijkt of er een jasje onder de mantel zit. Een echt jasje zou natuurlijk nog mooier zijn, maar een kraagje is een goede tijdelijke oplossing en kleedt het mooi af. Verder zou een brilletje (Dienst-Brille) niet misstaan, het is al een vrij kale pop met die leren jas en het schuitje en de weinige uitrusting. Een brilletje en misschien een paar officiershandschoenen achter de riem zouden hem net iets meer geven.
Groet, Kugel!
Laten we het vooral gezellig houden!