Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu ik steeds meer en meer uitrustingsstukken in mijn collectie zie komen kriebelt het bij mij ook om het te laten zien. Niet om te patsen, maar als eventuele referentie of inspiratiebron voor jongere verzamelaars om voor kwaliteit, niet kwantiteit te gaan. Ik geniet van items die in een mooie staat zijn zoals men het toen ook uitgereikt kreeg!
Enkele items bij elkaar bij gebrek aan een uniform.
Nieuwste aanwinst:
Een "Presstoff" MG-werkzeugtasche in mint staat. Heeft geen binnenwerk en wellicht nooit gehad ook.
Ik hoop snel wat meer foto's te maken en toe te voegen.
Erik, denk zelfs dat je een half-fabricaat hebt. idd geen sporen dat er ooit een binnenwerk ingezeten heeft.
"Door een voltreffer sneuvelde 1 man, werd een tweede zwaargewond terwijl de stukscommandant licht werd gewond. Overigens geen bijzonderheden."
Commandant 2-III-8 R.A. de Kapitein, (w.g.) J. van Konijnenburg over 12 en 13 mei 1940
Hele mooie koffer had ik ook niet laten liggen. Je laarzen zijn ook mooi. Heb hetzelfde paar ook hebben je aardig wat gekost denk ik. Mooie aanwinsten.
Een van mijn helmen met Tarnnetz met daaronder een m40 met decal en de oorspronkelijke vroege kinriem. De kop heb ik zelf beschilderd.
@ Martinus
En ondertussen weer een bijgekocht..
@ Oorlogsvarken
" Work hard - Play hard ". Ik werk voor mijn verzameling en ik vind het minte materiaal ook gewoon erg mooi! Ik moet er nu nog een mooie Spatentasche bijvinden..
@ Strapping
Dat heb ik al lang in je topic gezien, chapeau!
Erg mooi die beschilderde poppen. En het woord patsen lijkt me niet van toepassing. Als niemand zijn bezit zou laten zien zou het denk ik een saai forum worden.