Alles word tegenwoordig nagemaakt helaas..

Ik kreeg op WAF het advies om dit soort certificaten niet online te zetten ivm dat mensen het gaan vervalsen.
Ik zal de foto dus ook helaas moeten verwijderen.
Je moet maar voor 1 ding oppassen , heeft Hicks de helm in handen gehad ?NickG. schreef:Klopt!
Alles word tegenwoordig nagemaakt helaas..![]()
Ik kreeg op WAF het advies om dit soort certificaten niet online te zetten ivm dat mensen het gaan vervalsen.
Ik zal de foto dus ook helaas moeten verwijderen.
Ik verzamel al Duitse helmen sinds 1997 , voor er nuttige info op het internet was. Een goede raad : gebruik het internet want het is een ideaal middel om eerst iets te laten checken voor je een aankoop doe. Alle bekende dealers en ook zij die enkele goede boeken hebben geschreven maken fouten die ze al dan niet toe willen geven.NickG. schreef:Bedankt voor jullie advies allemaal!
Voor de duidelijkheid: Helaas is de helm nog niet in mijn bezit want ik heb hem nog niet helemaal afbetaald...![]()
Daarom kan ik geen foto's met daglicht maken van het decal.
Ik ken de verkoper heel erg goed en ik heb levenslange garantie op originaliteit.
Deze man heeft ook een naam hoog te houden en kan geen rotzooi verkopen.
Je moet toch ook mensen kunnen vertrouwen?
En als er eens iets niet zou kloppen kan ik hem zo ruilen of mijn geld terug krijgen, dat is geen probleem.
Er zit een watermerk in het certificaat.
Kelly Hicks is een paar weken geleden bij hem langs geweest, ze kennen elkaar goed.
Nogmaals ik wardeer het al jullie advies en weet dat je inderdaad heel snel opgelicht word maar bij deze helm heb ik daar zeker niet het gevoel bij.