Collectie van wesley
- patrickh
- Lid
- Gegeven: 107 keer
- Ontvangen: 81 keer
Re: Collectie van wesley
Als ik zo eens kijk op MP zie ik soortgelijke staan van €30 tot wel €125,oo als vraagprijs...
Ja staat er nu op, ergens het eindepatrickh schreef:Heb je hem nu op catawiki staan?
Als je op de brandblusser klikt zie je mijn naam en als je daar op klikt zie je al mijn kavelspatrickh schreef:Succes, heb er ook wat op staan momenteel (Waffen SS affiche)
Re: Kerst aankopen
Heb deze hitler kerstbal op internet gevonden en de koper had meer van dit.
Dit is van de man geweest van de vrouw waar ik het van heb gekocht.
Ziet er allemaal erg origineel uit, er zit roest op het dingetje bovenop en je voelt en ruikt dat het erg oud is.
Hopend is jullie mening hetzelfde.
Of de vorige eigenaar het persoonlijk heeft verzameld of misschien dat het uit de familie komt daar heb ik verder geen weet van.
Dit is van de man geweest van de vrouw waar ik het van heb gekocht.
Ziet er allemaal erg origineel uit, er zit roest op het dingetje bovenop en je voelt en ruikt dat het erg oud is.
Hopend is jullie mening hetzelfde.
Of de vorige eigenaar het persoonlijk heeft verzameld of misschien dat het uit de familie komt daar heb ik verder geen weet van.
- patrickh
- Lid
Geen idee origineel of niet, kijk op deze link naar meer kerstballen:
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... tmas+balls
Kan de afbeeldingen helaas niet zien.patrickh schreef:Geen idee origineel of niet, kijk op deze link naar meer kerstballen:
- patrickh
- Lid
Je kunt je gewoon als lid aanmelden, is gratis! Toets nazi Chrismas balls in, en je komt die kerstbalen van jou ook tegen op Google.
Heb me daar net aangemeld maar krijg niks te zien maar ik heb ze op google gevonden.patrickh schreef:Je kunt je gewoon als lid aanmelden, is gratis! Toets nazi Chrismas balls in, en je komt die kerstbalen van jou ook tegen op Google.
Echter spreekt niemand over de originaliteit.
Het lijkt mij vrijwel niet mogelijk dat er een fabriek is de een order aanneemt om nazi kerst versiering te maken.
Zie wel leuke veiling bedragen langs komen.
Heb ik toch niet teveel betaald

Kerst heeft in de ogen van de mensen en ook bij mij meer het beeld van gezelligheid, lekker eten, cadeautjes, vakantie en het verhaal van Jezus dus dit is voor mij leuk om het in de doos te bewaren maar verder zal het ook niet komen.
Begrijp daarom ook goed dat dit soort objecten niet tot nauwelijks word verzameld.
Ook al zijn de opbrengsten op de veiling behoorlijk hoog voor 1 kerstbal.
Begrijp daarom ook goed dat dit soort objecten niet tot nauwelijks word verzameld.
Ook al zijn de opbrengsten op de veiling behoorlijk hoog voor 1 kerstbal.
- patrickh
- Lid
Maak je geen zorgen hoor, wij verzamelaars begrijpen WEL waarom je zoets dergelijks spaart, in tegenstelling tot sommige dwazen die ons verzamelaars in een slecht daglicht willen stellen, maar wel lid van dit forum mogen zijn
Wat betreft namaken, je zou nog te kijk staan wat men allemaal namaakt,hoor! Maar zoals gezegd, over deze kerstballen is mijn kennis te beperkt.

Wat betreft namaken, je zou nog te kijk staan wat men allemaal namaakt,hoor! Maar zoals gezegd, over deze kerstballen is mijn kennis te beperkt.
- Erik
- Beheerder
- Gegeven: 7 keer
- Ontvangen: 51 keer
Re: Kerst aankopen
Op zich een sterke referentie!Wesley92 schreef:...Dit is van de man geweest van de vrouw waar ik het van heb gekocht.

BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
"Oh dear. How sad. Never mind."