Mijn eerste stahlhelm
- Robbert1976
- Lid
- Robbert1976
- Lid
Re: Mijn eerste stahlhelm
Mij is verteld dat dit een ss helm is, kleur, helm,kinband en binnenwerk zijn 100% orgineel
Mocht dit geen ss helm zijn vind ik dat ook niet erg als de helm e.d maar wel orgineel zijn ( mag ook wehrmacht oid zijn )
Mocht dit geen ss helm zijn vind ik dat ook niet erg als de helm e.d maar wel orgineel zijn ( mag ook wehrmacht oid zijn )
GLUCK AB.....
-
- Lid
Het kinriempje is een repro.De helm is verders behoorlijk opgepoetst,wat is het lotnummer? Staat achter in de nek.
- Robbert1976
- Lid
Ik krijg hem dinsdag binnen !! Zal dan het nummer even in dit topic zetten !Willem V schreef:Het kinriempje is een repro.De helm is verders behoorlijk opgepoetst,wat is het lotnummer? Staat achter in de nek.
De verkoper garandeerd me dat alles 100% orgineel is en het een ss helm is
GLUCK AB.....
- Robbert1976
- Lid
Dat snap ik maar heb er nog niet zoveel kijk op dus hopelijk word het niet nog ergerJan m schreef:Je moet de verkoper niet altijd geloven, altijd op eigen kennis afgaan.

GLUCK AB.....
-
- Lid
SS-helmen groeien niet aan de bomen en heb je niet voor een appel en een ei.Robbert1976 schreef:Ik krijg hem dinsdag binnen !! Zal dan het nummer even in dit topic zetten !Willem V schreef:Het kinriempje is een repro.De helm is verders behoorlijk opgepoetst,wat is het lotnummer? Staat achter in de nek.
De verkoper garandeerd me dat alles 100% orgineel is en het een ss helm is
Wat heb je betaald als ik vragen mag? Dat is mogelijk al een eerste teken aan de wand.
- Robbert1976
- Lid
- Robbert1976
- Lid
Priveverzamelaar ga volgend weekend bij hem langs hij verzameld al langer vooral stahlhelmenpatrickh schreef:Is het een dealer of een prive verzamelaar?
GLUCK AB.....
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Als hij niet eens weet dat de kinriem op een van z'n helmen een reproductie is, dan zou ik uiterst voorzichtig zijn...Robbert1976 schreef:Priveverzamelaar ga volgend weekend bij hem langs hij verzameld al langer vooral stahlhelmenpatrickh schreef:Is het een dealer of een prive verzamelaar?
Laten we het vooral gezellig houden!