Wurfkörper 361

Laat je collectie en aanwinsten van asmogendheden (en marionettenregimes) militaria zien
Plaats reactie
Gebruikersavatar
collectorwwii
Lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 03 apr 2013, 14:56
Locatie: België

Wurfkörper 361

Bericht door collectorwwii »

Aangezien de Mein Kampf boeken voor zotte prijzen verkocht worden en ik er in 2016 bijgevolg geen enkele aan mijn collectie heb toegevoegd, heb ik me maar enkele andere mooie dingen gekocht, die nog redelijk geprijsd zijn. Samen met de Nebelwerfer raket kocht ik ook deze 2 Wurfkörper ... as usual : volledig vrij van explosieven!

Op één van de eiergranaten is nog de hersteller gwc en het jaar 43 te lezen.

Laatste aanwinsten van 2016 - op naar 2017.
Wurfkörper 361 - 1
Wurfkörper 361 - 1
Wurfkörper 361 - 1 gedemonteerd
Wurfkörper 361 - 1 gedemonteerd
Wurfkörper 361 - 2
Wurfkörper 361 - 2
Wurfkörper 361 - 2 - detail hersteller+jaartal
Wurfkörper 361 - 2 - detail hersteller+jaartal
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wurfkörper 361

Bericht door Timster »

Ik weet niet wat dit gekost heeft, maar volgens mij heb je daar met goed zoeken ook een MK voor. Ik heb er dit jaar nog 1 voor €30,- euro op de kop weten te tikken.
Gebruikersavatar
collectorwwii
Lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 03 apr 2013, 14:56
Locatie: België

Re: Wurfkörper 361

Bericht door collectorwwii »

Hallo Timster,
MK vind ik genoeg hoor, maar prijzen van +90€ per gewone uitgave betaal ik gewoon niet :bonk: ! En je hebt gelijk : voor hetgeen ik voor de Wurfkörper betaalde had ik meerdere MK kunnen kopen, maar dan tegen veels te hoge prijzen :full: .
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: Wurfkörper 361

Bericht door Memory »

Ik geloof zeker dat je hierin toch ook een erg mooie en bijzondere aanwinst hebt! dank voor het tonen.
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Gebruikersavatar
Timster
Lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 19 mar 2013, 18:19

Re: Wurfkörper 361

Bericht door Timster »

Ja sommige vragen er enorme bedragen voor idd. Zo heel af en toe kun je er nog 1 voor weinig op de kop tikken.
Plaats reactie