Een paar LBD Kledingaanwinsten voor op de buste!

Laat je collectie en aanwinsten van asmogendheden (en marionettenregimes) militaria zien
Plaats reactie
Bas J.
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 nov 2012, 10:49

Een paar LBD Kledingaanwinsten voor op de buste!

Bericht door Bas J. »

Hallo,

Had deze twee deze week nog aangeschaft. Het jasje was al een tijdje geleden binnengekomen; maar was té lui! :oops:
De gasmaskertas is vandaag binnengekomen. Zoals je kunt zien met een erg mooie, directe LBD connectie. Ik wil proberen , als ik een soortgelijke tas kan vinden, het bandje van de andere tas af te halen en deze te vervangen/repareren.

Het jasje is slechts een Duitse werkersjas uit de jaren 30/40, gok ik. Zodra ik een buste aanschaf en begin met displayen zal dit prachtig staan! Ziet er precies uit zoals op vele LBD fotos. Een mooie mouwband of mouwschild eromheen en het lijkt sprekend. Vooral met de grove textuur! Verheug me nu al :o

Hierbij de fotos:
20170211_221929.jpg
Bas J.
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 nov 2012, 10:49

Re: Een paar LBD Kledingaanwinsten voor op de buste!

Bericht door Bas J. »

Nogmaals; door het rare probleem weer 3 fotos niet kunnen uploaden. De volledige set is hier te bezichtigen. Sorry voor het ongemak!

http://imgur.com/a/wggCc

Veel kijkplezier!

Mvg,
Bas
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: Een paar LBD Kledingaanwinsten voor op de buste!

Bericht door Memory »

Ben benieuwd naar het totaalplaatje als je de buste erbij hebt!
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Bas J.
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 nov 2012, 10:49

Re: Een paar LBD Kledingaanwinsten voor op de buste!

Bericht door Bas J. »

Memory schreef:Ben benieuwd naar het totaalplaatje als je de buste erbij hebt!
Moet nog eerst een buste kopen. Zit te denken of ik met of zonder armen zou doen. Ik vind 'realistische' bustes namelijk een beetje lelijk. Daarom houd ik ook niet van paspoppen. Maar het probleem zou zijn met de armbanden. Het schildje zou van de mouw afglijden, natuurlijk. Daarom ben ik op zoek naar een stoffen mouwband, het liefst ordedienst, welke een betere kans heeft om erop te blijven. Misschien met een klein draadje vast maken :)

Mvg,
Bas
Plaats reactie