Dolk
-
- Lid
- Gegeven: 37 keer
- Ontvangen: 39 keer
-
- Lid
Re: Dolk
Hou er rekening mee dat je nog taksen gaat moeten betalen, lakeside is eens schop uit Amerika niet waar.
- asjemenou
- Moderator & Beste Avatar 2009
- Gegeven: 66 keer
- Ontvangen: 116 keer
Seinpistool, je reactie komt bij mij niet helemaal duidelijk over.
Zou je in het vervolg wat meer aandacht willen besteden aan je spelling en woordkeuze in je reactie voordat je deze op het forum plaatst?
Zou je in het vervolg wat meer aandacht willen besteden aan je spelling en woordkeuze in je reactie voordat je deze op het forum plaatst?
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Ik bestel nog wel eens wat uit Canada. De ene keer heb je mazzel, de andere keer moet je dokken. De belasting is niet zo hoog bij verzamelobjecten, het zijn meestal de "service"kosten van de douane die het wat duurder maken.
- uniformverzamelaar
- Lid
even off-topic
Een schrijffout is al snel gemaakt of niet ?
Wat is er onduidelijk aan de zin van Seinpistool ?asjemenou schreef:Seinpistool, je reactie komt bij mij niet helemaal duidelijk over.
Een schrijffout is al snel gemaakt of niet ?
Groeten
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
GuY
We moeten beseffen dat meer personen meer weten dan één, maar we moeten ons ook realiseren dat we samen maar een fractie weten van wat er te weten valt
- vakman
- Lid
Jan m schreef:Ik bestel nog wel eens wat uit Canada. De ene keer heb je mazzel, de andere keer moet je dokken. De belasting is niet zo hoog bij verzamelobjecten, het zijn meestal de "service"kosten van de douane die het wat duurder maken.
Ben benieuwd Jan, kan niet wachten tot dat ik hem heb.
- Timster
- Lid