Mein Kampf aanwinst
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 34 keer
- Ontvangen: 37 keer
Re: Mein Kampf aanwinst
Zonder de houder erom heen 150 euro gemiddeld.daisycutter schreef:Wat is de prijs op vandaag voor zo’n exemplaar?
-
- Lid
Ik zoek nog een origineel exemplaar, tips welkom. Deze zou ik ook wel willen kopen (name your price )
Groet, Gert Jan (nieuw op dit forum, zie ook mijn eerste post onder Duitse militaria)
Groet, Gert Jan (nieuw op dit forum, zie ook mijn eerste post onder Duitse militaria)
-
- Lid
Hallo Gert-Jan, ik weet er wel een aantal te zitten.
Nou, ik zou fijn vinden als je die aan me doorgeeft.
Nou, ik zou fijn vinden als je die aan me doorgeeft.
- collectorwwii
- Lid
Ik heb ook zo'n erge passie voor dit boek. Gewoon al het feit dat je beseft dat die boeken ondertussen al meer dan 90 jaar geleden geschreven werden (1925 en 1927) en dat nagenoeg de hele wereld er "kinderachtig" over doet, maakt het voor mij een prachtig verzamelthema.
Een fotootje van mijn verzameling Heiratsausgabe.
Het boek wordt liefkozend ook wel "de minst gelezen best-seller" ter wereld genoemd.
Misschien aardig om weten : er bestaan 2 versies van dit boek (Heiratsausgabe). Eentje van voor de oorlog en eentje van tijdens de oorlog. De laatste hebben onderaan op de rug de tekst "Kriegs-Ausgabe" staan.
Een fotootje van mijn verzameling Heiratsausgabe.
Het boek wordt liefkozend ook wel "de minst gelezen best-seller" ter wereld genoemd.
Misschien aardig om weten : er bestaan 2 versies van dit boek (Heiratsausgabe). Eentje van voor de oorlog en eentje van tijdens de oorlog. De laatste hebben onderaan op de rug de tekst "Kriegs-Ausgabe" staan.
-
- Lid
- Gegeven: 34 keer
- Ontvangen: 37 keer