Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik snap die wetten eigelijk niet ... wat kun je nu nog kwaad doen met een ontmantelde granaat?
Ermee dreigen, maar dan kun je evengoed pvc buizen oranje verven en er ook mee dreigen het "dynamiet" te laten ontploffen ...
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
AtroX schreef:Ik snap die wetten eigelijk niet ... wat kun je nu nog kwaad doen met een ontmantelde granaat?
Ermee dreigen, maar dan kun je evengoed pvc buizen oranje verven en er ook mee dreigen het "dynamiet" te laten ontploffen ...
Uhmm? Lijkt me logisch toch? IK ken genoeg krantenverhalen van gekken die een bank probeerden te overvallen met een granaat. Aan de buitenkant kan je niet zien of dat ding onschadelijk ja of nee.
Gewoon niets geen gedonder.. een 13 jarig jongetje mag die zooi gewoon niet hebben. PUNT