Sacic/Pirelli gasmaskers

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Sacic/Pirelli gasmaskers

Bericht door sniper snoop »

Thanks Yente!

Grtz
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Uncle Goose
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 22 jul 2009, 20:41
Locatie: Gentbrugge (België)
Contacteer:

Re: Sacic/Pirelli gasmaskers

Bericht door Uncle Goose »

30 euro is iets wat weinig tegenwoordig, ze gaan al snel 40 à 50euro als ze in goede staat zijn. Het wordt trouwens steeds moeilijker om ze in goede staat te vinden. Je kunt trouwens ook mijn website eens bekijken omtrent Belgische gasmaskers ( http://www.gasmasks.be ). Heb het topic hierboven eens doorgelezen en er staan kemels van fouten in, blijkbaar is men niet echt goed op de hoogte op het gebied van Belgische gasmaskers, maar ja, het is natuurlijk al een oud topic ook, misschien is dat nu iets verbetert.
Verzamelaar van gasmaskers, alle landen en alle tijden. Momenteel ongeveer 400 verschillende gasmaskers in de collectie.
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Sacic/Pirelli gasmaskers

Bericht door yente »

Mijn eerste heb ik 50 betaald, maar was ook genaamd. Mijn 2e heb ik 30 euro een maand geleden betaald. Op 2dehands gaan ze ook voor deze prijzen. De biedingen althans, wat er misschien achter de schermen overéén gekomen wordt, weten we natuurlijk niet.
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Plaats reactie