Discussietopic over SMP Ops-Vest (Marktplaats)
- lee enfield
- Lid
- PPL
- Lid
Lee Enfield,
Als je een stelling poneert, wil je die dan onderbouwen ?
Dit is een discussie-forum.
Een losse kreet draagt niets bij aan de discussie.
Als Stravers mis zit (wat mogelijk is, vergissen is namenlijk niog steeds menselijk) dan graag toelichten waarom jij die mening bent toegedaan.
Ik zie je edit van je post met interesse tegemoet.
Als je een stelling poneert, wil je die dan onderbouwen ?
Dit is een discussie-forum.
Een losse kreet draagt niets bij aan de discussie.
Als Stravers mis zit (wat mogelijk is, vergissen is namenlijk niog steeds menselijk) dan graag toelichten waarom jij die mening bent toegedaan.
Ik zie je edit van je post met interesse tegemoet.
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
- lee enfield
- Lid
mijn broer heeft verstand van ops vesten en ik een beetje
duitsland is al een tijdje bezig met andere spullen aan het uit te proberen.
de bevestingen kloppen niet van de tasjes.
maar misschien dat deze de oude nederlandse is maar die ze nu gebruiken is veel anders zal er vanavond nog foto van posten
ps maar vest, en een beetje gelul dat ik nooit wat boeinds zeg
greten
kevin
duitsland is al een tijdje bezig met andere spullen aan het uit te proberen.
maar misschien dat deze de oude nederlandse is maar die ze nu gebruiken is veel anders zal er vanavond nog foto van posten
greten
kevin
- Daan S.
- Lid
Blijkbaar niet!lee enfield schreef:mijn broer heeft verstand van ops vesten en ik een beetje
Nu doe je het weer! Niks boeiends zeggen! Ik heb 6+ jaar modern verzameld, van het oude groene, tot het camouflage tot dit nieuwste net ingevoerde SMP spul! Dit is 100% Nederlands met de Nederlandse labels erop! Hoe kom je erbij met niet kloppende bevestigingen? En waar haal je het verhaal vandaan dat dit het oude model moet zijn? Ooit het oude model gezien? Vast niet, hierbij een foto van het oude model (wat overigens nog wel gebruikt word) wat ik ook ooit is in de collectie gehad heb!lee enfield schreef:Duitsland is al een tijdje bezig met andere spullen aan het uit te proberen.
greten
kevin

Leren lezen, accepteren dat je niet alles weet en geen onzin meer posten, is dat nu zo moeilijk!Stravers schreef:Wat ik ook nog heb is een nieuw ops-vest, wat net +/- een klein jaar is uitgerijkt binnen defensie- behorende bij het SMP project (Soldier Modernisation Program). Het voordeel van dit vest -tegenover het oude- is dat je alle tassen er zelf op kan zetten op de gewenste manier, dus zo kunnen ze bij elke missie/patrouille enz.. een anders vest samenstellen.
- lee enfield
- Lid
- Miesjel
- Lid
Ik heb deze discussie afgesplitst van dit topic:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=164458#164458
Lee Enfield, wil je voortaan niet meer in Marktplaats gaan discussieren? Als je op- of aanmerkingen hebt op dat wat er in de advertentie staat kun je dat in een nieuw topic, of per pb kenbaar maken.
Michel.
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=164458#164458
Lee Enfield, wil je voortaan niet meer in Marktplaats gaan discussieren? Als je op- of aanmerkingen hebt op dat wat er in de advertentie staat kun je dat in een nieuw topic, of per pb kenbaar maken.
Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Daan S.
- Lid
Het vest is geheel nieuw, de kleur op die foto is iets aangepast, dit is de originele foto;

Eigenlijk stom dat ik dat vest op dit forum zet en dat er dan een hele discussie over komt, maar dit vest is ook gewoon makkelijk voor gewoon te gebruiken! Evt. voor op het werk (bouw, enz..) voor hobby (Airsoft, Paintball, enz..) en voor het verzamelen natuurlijk!

Eigenlijk stom dat ik dat vest op dit forum zet en dat er dan een hele discussie over komt, maar dit vest is ook gewoon makkelijk voor gewoon te gebruiken! Evt. voor op het werk (bouw, enz..) voor hobby (Airsoft, Paintball, enz..) en voor het verzamelen natuurlijk!
- lee enfield
- Lid