Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hij zou natuurlijk ook gekocht kunnen worden door iemand die alle verf eraf zal doen en er een betere repro van maakt.
Misschien toch nog hoop voor de verkoper.
asjemenou schreef:De buitenhelm ziet er niet zo denderend uit maarre... iets bekend over de binnenhelm?
Ik dacht hetzelfde en stuurde volgend mailtje naar de verkoper...
Hallo,
Heb je soms een detailfoto van het kinbandje? Heeft het 5 gaatjes langs weerszijden?
Thanks,
Johan
en kreeg volgend antwoord
Angela Van Hoek schreef:waar heb je het over???
een mededeling:sorry, ik heb bij de advertentie per ongeluk niet gezegt dat het alleen de pot is en om het goed te maken bied ik hem aan voor 25,00 euro
''nee geen bewijs maar ja als je me niet wilt geloven dan kan ik er ook niks aan doen.
let op dit is de goede repro je denkt natuurlijk dat is niet de goede kleur maar dat komt omdat de film zwart wit is en later ingekleurd is dus vandaar
''
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
''ja daar zat ik ook van te kijken toenik hem kocht ze zeiden, wel in het amerikaans:het is niet de mooiste dus vandaar dat we hem bij de stunthelmen hebben gezet. ''
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Aha..
Het is dus een stunthelm uit The Longest Day..?!
Leuk ventje dit..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944