repo's worden steeds ''beter''
- sobel
- Lid
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Julian
- Lid
Hahaha, ik drukte bij z'n advertentie op ''bekijk alle advertenties van adverteerder''.
Staat er dus eentje tussen van reclame van zijn site...
http://www.come2me.nl/sites/index.php?b ... erzamelaar
Moet je het gasteboek bekijken...Ik weet niet wat dat voorn gast is, maar...hij heeft een beetje overdreven recatie geplaatst...
PS: De helm kopen...?
Nee, lijkt geen goed idee, je bent nog meer geld kwijt aan schuurpapier en verf verwijderaar, dan aan de helm zelf...
Gr. Julian
Staat er dus eentje tussen van reclame van zijn site...

http://www.come2me.nl/sites/index.php?b ... erzamelaar

Moet je het gasteboek bekijken...Ik weet niet wat dat voorn gast is, maar...hij heeft een beetje overdreven recatie geplaatst...

PS: De helm kopen...?
Nee, lijkt geen goed idee, je bent nog meer geld kwijt aan schuurpapier en verf verwijderaar, dan aan de helm zelf...
Gr. Julian
- sobel
- Lid
geen bewijs van echtheid, geen goed verhaal erachter, zien de decals er niet een beetje belabert uit?101st Michiel schreef:Dat kan wel zo zijn, maar als hij het toch zeker weet?sobel schreef:als je de post hiervoor leest zie je duidelijk dat iederheen het er mee eens is dat dit Geen film helm is maar een helm gemaakt door een kind.
de kleur alleen al, zelf in zwartwit en daarna weer met kleur zou het er alsnog niet goed uitzien, omdat het zo licht is.
en het is iemand die totaal geen verstand heeft, als je al niet weet wat het kindbandje is... spreekt voorzich lijkt me
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Te laat, heb net de deal afgesloten. Mocht hem hebben voor 20 euro + verzendkosten!!sobel schreef:geen bewijs van echtheid, geen goed verhaal erachter, zien de decals er niet een beetje belabert uit?101st Michiel schreef:Dat kan wel zo zijn, maar als hij het toch zeker weet?sobel schreef:als je de post hiervoor leest zie je duidelijk dat iederheen het er mee eens is dat dit Geen film helm is maar een helm gemaakt door een kind.
de kleur alleen al, zelf in zwartwit en daarna weer met kleur zou het er alsnog niet goed uitzien, omdat het zo licht is.
en het is iemand die totaal geen verstand heeft, als je al niet weet wat het kindbandje is... spreekt voorzich lijkt me

Ben er blij mee!

At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
-
- Lid
- Dodo
- Lid
Iemand nog een Jumpsuit te koop voor zijn broertje? Hij kan helaas niet ruilen, maar wil er wel 60 euro voor betalen. Liefst 101st Airborne, maar dat hoeft niet per se, zolang het maar airborne is. Het maakt ook niet uit of het reinforced is of niet!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Lijkt me logisch...Dodo schreef:Iemand nog een Jumpsuit te koop voor zijn broertje? Hij kan helaas niet ruilen, maar wil er wel 60 euro voor betalen. Liefst 101st Airborne, maar dat hoeft niet per se, zolang het maar airborne is.

At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer: