LIBERATOR B24 H vondsten, NU MET GROTERE FOTO'S!
- carl1944
- Lid
- Contacteer:
- thrill me
- Lid
- Contacteer:
Het is een Engelse Avro-Lancaster die in '42 neergeschoten is door de Nachtjagd. 1 overlevende, de rest van de bemanning is in het vliegtuig gebleven. Ja, die onderdelen heb ik ook zelf gevonden.. Zo'n goeie 12 kg in totaal. Ik ga binnenkort nog es terug, maïs moet er eerst vanaf zijn..Boroskov schreef:Tim, heb je de onderdelen van de Engelse Avro-Lancaster ook zelf gevonden? En heb je daar al wat info over kunnen achterhalen (bemanningsleden ed)?
Perspex van de koepels en diverse tegengewichten van 4 lb brandbommen.

Thrill Me!!!
{Avatar : Melder, Funker, Störungssucher}
{Avatar : Melder, Funker, Störungssucher}
-
-Sniper-
- Lid
- Contacteer:
- Leidenwo2
- Lid
-
glos103
- Lid
Re:
misschin kan ik wat voor je doen ik woon in zoetermeerBomber-Martin schreef:Bij deze heb ik imageshack gebruikt (thnx Nico!)
Dit is 1 van de grotere stukken van het vliegtuig en het gaat om een stuk van het landings gestel. ik hoop dat jullie het goed kunnen zien!
Dit is een kleiner onderdeel maar hier kun je goed het onderdeel nummer zien!
Dit is een Relief Valve van de liberator
Ik heb nog veel meer foto's die komen er tzt op.
Met vriendelijke groeten,
Bomber-Martin![/img]
Re: LIBERATOR B24 H vondsten, NU MET GROTERE FOTO'S!
Beste glos103,
Hoewel ik je enthousiasme waardeer is dit onderwerp al meer dan 6 jaar oud.
De meeste leden die hier hebben gepost zijn geen lid meer of reageren amper. Het is handiger om in het vervolg eerst te kijken naar de leeftijd van een topic
Hoewel ik je enthousiasme waardeer is dit onderwerp al meer dan 6 jaar oud.
De meeste leden die hier hebben gepost zijn geen lid meer of reageren amper. Het is handiger om in het vervolg eerst te kijken naar de leeftijd van een topic
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''