Musette bag
-
- Lid
Musette bag
Weet iemand hoe je de onderkant van een paratrooper musette bag aan de webbing bevestigd? Er zitten twee ringetjes aan, moeten die bevestigd worden aan de belt?
Thx!
Thx!
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ok, bedankt! Dan moet ik mijn suspender her-bevestigen aan de belt, want nu zitten de buitenste straps er ook aan vast. Is er trouwens een vaste verdeling van de straps, maw aan welk gaatje van de belt ze vastzitten? Ik heb e bevestigd aan de hand van foto's maar die zijn niet altijd even duidelijk.
mvg
mvg
- Loek D.
- Lid
Gewoon hoe het uitkomt!
De Amerikaanse soldaten bekommerden zich echt niet, om hoe het uit zag... Als het maar goed zat. Trouwens para`s klikten voor de sprong de suspenders van de D-ringetjes van de musette, om hem zo tussen de benen te kunnen hangen.
Meestal zitten de binnenste suspenders gewoon met een hoek van 90 graden op de koppel.
De Amerikaanse soldaten bekommerden zich echt niet, om hoe het uit zag... Als het maar goed zat. Trouwens para`s klikten voor de sprong de suspenders van de D-ringetjes van de musette, om hem zo tussen de benen te kunnen hangen.
Meestal zitten de binnenste suspenders gewoon met een hoek van 90 graden op de koppel.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Kan je dat even verduidelijken in een iets minder lange zin.C. Works schreef:Gewoon hoe het uitkomt!
De Amerikaanse soldaten bekommerden zich echt niet, om hoe het uit zag... Als het maar goed zat. Trouwens para`s klikten voor de sprong de suspenders van de D-ringetjes van de musette, om hem zo tussen de benen te kunnen hangen.Meestal zitten de binnenste suspenders gewoon met een hoek van 90 graden op de koppel.
Volgens mij werd de musette gewoon ter hoogte van het kruis gehangen voor de sprong. De D-Ringetjes werden bij mijn weten nergens aan vast gemaakt.
Foto's :

- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Hauptman Raymond
- Lid