Schouder emblemen

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
G_Exorcist
Lid

Schouder emblemen

Bericht door G_Exorcist »

Hallo,
Ik had een vraag : Hoeveel zijn schouder emblemen van het britse Hampshire Regiment waard. Ik heb geprobeerd om hier achter te komen maar het lukt niet echt :cry: [het zijn er 2 een is zwart met gele letters, [met daarop The Hampshire Regiment],de ander is rood met grijze letters[met daarop Hampshire]
Verzamel Amerikaans ww2
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

De geel op zwarte straatnamen zijn gedragen door het Hampshire Regiment van de 50th Northumbrian Division. Maar ook door officieren van de Hampshires in de 43rd Wessex Division. Deze zijn er alleen in een geborduurde versie en doen 20 euro.

De wit op rood is gedragen door de Hampshires van de 43rd Wessex Division. Deze is er in geborduurde en gedrukte versie. Geborduurd doet tussen de 10 en 15 euro en gedrukt tussen de 20 en 25.

Als je die prijzen wilt weten omdat je ze wilt verkopen dan heb ik wel interesse in de koop van die emblemen. Zoek namelijk beide versies nog om mijn embleemborden van de 43rd en 50th compleet te maken.
G_Exorcist
Lid

Ik heb hier een foto van de emblemen [excuses dat de foto niet zo duidelijk is]
Afbeelding
Verzamel Amerikaans ww2
G_Exorcist
Lid

Als je intresse hebt in de emblemen pm dan maar!
[ik weet overgens niet of we nu de marktplaats kant op gaan :wink: ]
Verzamel Amerikaans ww2
Plaats reactie