originaliteit US parahelm
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Jonhy Frost
- Lid
Ik heb ooit eens met een man gepraat die een na-oorlogse nederlandse helm had gekocht voor €300,-. Hij dacht (en was er ook echt helemaal van overtuigd) dat hij een echte US WOII helm had gekocht.
Dat is nog wel een graadje erger dan dit.
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
Your squad, your weapon and your God.
- earlymb
- Moderator
- Ontvangen: 26 keer
- Contacteer:
Sorry, maar dat is gewoon z'n eigen schuld. Als er aan die helm niet geklooid is, is het verschil ook voor niet-kenners makkelijk te zien.Jonhy Frost schreef:Ik heb ooit eens met een man gepraat die een na-oorlogse nederlandse helm had gekocht voor €300,-. Hij dacht (en was er ook echt helemaal van overtuigd) dat hij een echte US WOII helm had gekocht.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe dit afloopt. Laat ons weten hoe die verkoper reageert.

Grtn
David
-
- Lid
-
- Lid
Ik vind het wel erg zonde voor je dessert rat, maar ik denk dat je je lesje wel geleerd hebt.
PS: is die 506th Airborne hype nog steeds niet overgewaaid? Ik snap toch niet waarom iedereen zich laat leiden door een 10 delige Hollywood serie , die maar 10 procent van wat er in het boek geschreven staat toont. Als iedereen dit wil verzamelen dan is geen enkele verzameling nog origineel en dan worden andere divies die evenveel of zelfs meer dan hen gedaan hebben gewoon vergeten.
Nu maar hopen dat hollywood geen serie wil maken over de 4th inf. div. anders zal het verzamelen niet meer leuk worden voor mij
PS: is die 506th Airborne hype nog steeds niet overgewaaid? Ik snap toch niet waarom iedereen zich laat leiden door een 10 delige Hollywood serie , die maar 10 procent van wat er in het boek geschreven staat toont. Als iedereen dit wil verzamelen dan is geen enkele verzameling nog origineel en dan worden andere divies die evenveel of zelfs meer dan hen gedaan hebben gewoon vergeten.
Nu maar hopen dat hollywood geen serie wil maken over de 4th inf. div. anders zal het verzamelen niet meer leuk worden voor mij

-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
-
- Lid
johan willaert schreef:pieter de vleminck schreef:Nu maar hopen dat hollywood geen serie wil maken over de 4th inf. div. anders zal het verzamelen niet meer leuk worden voor mij
Misschien ben je al te laat???
hmm verondrustend

-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
Waarschijnlijk wel....pieter de vleminck schreef:hmm verondrustend. Ik denk dat ze eerder een serie zouden maken over over The BIG RED ONE dan over ivy
Don't worry, IVY spul is niet mijn hoofddoel.... Ik heb enkele 4th Div uniformen en een D-Day 8th Inf Regt mannequin en dat volstaat voor mij....
Good Hunting,
Johan
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid