Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik heb 150 te besteden aan militaria, dit maak ik echter nooit op, ik ben nu elke maand vast iets op een spaar rekening aan het zetten zodat ik een mooi bedrag heb voor ciney deze zomer.
alleen je moet niet vergeten dat ik een vriendin heb;) die zijn eenmaal ook duur, vooral als ze niet om de hoek woont
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
sobel schreef:ik heb 150 te besteden aan militaria, dit maak ik echter nooit op, ik ben nu elke maand vast iets op een spaar rekening aan het zetten zodat ik een mooi bedrag heb voor ciney deze zomer.
alleen je moet niet vergeten dat ik een vriendin heb;) die zijn eenmaal ook duur, vooral als ze niet om de hoek woont
woow ik heb maar 20 euro te besteden maar soms verdien ik wat bij
mja ik heb gespaart voor ciney
sobel schreef:wat is dan de gemiddelde prijs voor een swivel?
Inclusief liner in goede staat?
150,- op een redelijke beurs...
Ik snap eigenlijk niet waarom ooit iemand de prijs van (ca.) 200,- voor een M1 heeft bedacht; er zijn er wel 50.000.000 geproduceerd!
sobel schreef:wat is dan de gemiddelde prijs voor een swivel?
Inclusief liner in goede staat?
150,- op een redelijke beurs...
Ik snap eigenlijk niet waarom ooit iemand de prijs van (ca.) 200,- voor een M1 heeft bedacht; er zijn er wel 50.000.000 geproduceerd!
En hoeveel daarvoor zijn er tegenwoordig te koop? en hoeveel mensen willen ze hebben ?
Diegene die de prijs bedenken zijn jij en ik de ''argeloze'' militaria kopers.
En nu ff on-topic . Ik denk dat je rond de 150 euro wel een mooie Swivel kan kopen
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
C. Works schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom ooit iemand de prijs van (ca.) 200,- voor een M1 heeft bedacht; er zijn er wel 50.000.000 geproduceerd!
Inderdaad, het is zoals Dean zegt. Je krijgt dat nog wel een keer met economie als je op HAVO of VWO zit ten minste. Het heeft te maken met vraag en aanbod.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus