Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gedateerde ben ik daar ook niet tegengekomen. Goedkoopste was 35 euro voor een gedateerde (wel wat slechtere staat) en 30 voor een niet gedateerde in goede staat. Maar beter dat je wat teveel rekend dan dat je straks geld te kort komt, omdat je iets anders hebt gezien en dacht dat je wat over hield
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Hey Sobel, wat bedoel je met ciney en deze zomer?Bedoel je de echte zomer dus vanaf 21Juni tot 21September of bedoel je volgende week, want naar mijn weten is er deze zomer geen militaria beurs in ciney of heb ik het mis?
Ik ga volgende week en wat wil ik kopen:
deze wil ik zeker en vast hebben=
mackinaw
Buckleboots
M1helm swivel of fixed
suspenders
M1 garand
Broek
veldfles
suspenders
het lage model van schoenen
en als er over is een overcoat
Ik was er vorig jaar om 6.00.
Heb toen met de auto nog even in de rij moeten staan voordat het hek open ging, en ben toen gelijk met de standhouders binnen kunnen gaan.
pieter de vleminck schreef:Hey Sobel, wat bedoel je met ciney en deze zomer?Bedoel je de echte zomer dus vanaf 21Juni tot 21September of bedoel je volgende week, want naar mijn weten is er deze zomer geen militaria beurs in ciney of heb ik het mis?
ik bedoel ciney in oktober:) de 29ste om precies te zijn (niet echt zomer dus:P)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''