Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uiteraard snap ik dat het moeilijk is te zeggen vanaf een foto. Dat zal altijd wel zo blijven. Maar ik vraag dan ook wat jullie er zo vanaf de foto's van vinden. Het kon zijn dat jullie nu al konden zien dat het een goede of nog belangrijker een foute was.
Bedankt in ieder geval voor je mening Seabee!
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
En kan iemand een inschatting geven van de waarde van zo'n patch??? Ik kan hem nergens te koop aangeboden vinden dus kan voor mezelf moeilijk een indicatie krijgen van de waarde.
C. Works schreef:Ik heb er 2, en een ervan is (lijkt) precies dezelfde als die van jou.
Hij ziet er goed "whiteback" uit, dus ik zou zeggen: Origineel!
Onzin, dat zegt niets!
"C. Works"]Ik had er een gratis en een voor 30,-...
Op ebay gaan ze wel vaak voor minder weg. (<30,-)
Op eBay is ongeveer 75% nep van de aangeboden 82nd. AB Patches.
C. Works schreef:Ik heb er 2, en een ervan is (lijkt) precies dezelfde als die van jou.
Hij ziet er goed "whiteback" uit, dus ik zou zeggen: Origineel!
Onzin, dat zegt niets!
"C. Works"]Ik had er een gratis en een voor 30,-...
Op ebay gaan ze wel vaak voor minder weg. (<30,-)
Op eBay is ongeveer 75% nep van de aangeboden 82nd. AB Patches.
779
Dus whiteback hoeft nog geen WOII te betekenen ook als hij op een khaki lapje stof is geborduurd?
Bob, je zegt enkel dat de dingen die hun zeggen niet waar hoeven te zijn en dat 75% van de patches op Ebay fake zijn en verder zeg je niks.
Het is makkelijk deze dingen te beweren maar dan zou ik ook graag weten wat je van deze patch zegt. En als hij niet orgineel zou zijn volgens jou, wat er dan mis mee is.
(P.S. alle anderen alvast weer bedankt voor al jullie reacties! )
Ik zie aan deze patch niets bijzonders, maar als je dat wil bewijzen moet je een aantal tests doen.. Blacklighten en in je handen houden, maar dat beide kan niet denk ik?