carbine pouch

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
rutger
Lid

Bericht door rutger »

Maar kan iemand mij vertellen of die van mij repro of echt is? :?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Loek D.
Lid

Bericht door Loek D. »

Ik vrees (met name door de drukknoop) dat het hier om een repro betreft, maar doe mij niets als hij toch origineel blijkt te zijn.
carl1944
Lid
Contacteer:

Bericht door carl1944 »

Volgens mij is hij fake...
Op Ciney lag het vol met zo'n slechte namaak pouches, waar soms in de rapte zelfs verkeerde stempels zijn opgezet. Voornaamste kenmerk is idd de slechte drukknop die je ook op veel naoorlogse m1 carbine slings ziet.

Zie een paar fotootjes van namaak op Ciney (om nog maar te zwijgen van al de andere fake die er lag :roll: )
Afbeelding
Afbeelding

Uit de foto van jouw exemplaar ruther leidt ik af dat het ook zo'n exemplaar betreft Rutger, aangezien hij geen echte US lift the dot sluiting heeft, zoals anderen al bemerkten...

Mvg
carl
"106: the hungry and the sick"
IN PRODUCTION<<<VISIT>>>
http://www.goldenlionsthemovie.be.tt
rutger
Lid

Bericht door rutger »

bedankt voor je info Carl.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

carl1944 schreef:Afbeelding
:lol: :lol:
Plaats reactie