Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Een dame op het werk had vandaag een lijst met vier onderscheidingen meegenomen die haar vader kreeg voor verzetswerk tijdens de oorlog. Drie ervan ken ik. Deze echter niet. Belgisch ?
Een dame op het werk had vandaag een lijst met vier onderscheidingen meegenomen die haar vader kreeg voor verzetswerk tijdens de oorlog. Drie ervan ken ik. Deze echter niet. Belgisch ?
Peter Moelans schreef:Mij lijkt het in ieder geval te gaan over iets met hulp aan krijgsgevangenen (getuige de 'KG' op 's mans rug.
dat kan goed! mijn oma heeft veel franse krijgsgevangene over de grans gebracht en helpen onderduiken enzoo, en ik zal over morgen ofzoo eens gaan kijke wat erachterop staat [/quote]
Deze man heeft Belgische en Franse krijgsgevangenen geholpen. Alsmede Britse piloten en jode. Dwayne, hoe heet je oma? Het is goed mogelijk dat ze in de zelfde piloten hulp lijn zat als deze man aangezien het in Limburg is.
Roel R. schreef:Deze man heeft Belgische en Franse krijgsgevangenen geholpen. Alsmede Britse piloten en jode. Dwayne, hoe heet je oma? Het is goed mogelijk dat ze in de zelfde piloten hulp lijn zat als deze man aangezien het in Limburg is.
vraag maar eens of die Leneke Moors of Pie * kent?
en mijn oma heeft ook engelse piloten en joden geholpen
edit Proos (3-9-2013) - op verzoek achternaam uitgewist.